جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
23

حوزه/ علیپور رحمتی با تاکید بر این‌که مسئولین گذشته در خصوص توسعه چالدران کوتاهی کرده‌اند و باید این کوتاهی‌ها جبران شود، گفت: دفاع مقدس امروز هم در این منطقه ادامه دارد و نیروهای مسلح در این‌ شهرستان در حال جانفشانی و دفاع از کیان و مرزهای ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، محمد علی پور رحمتی امروز در آیین معارفه امام جمعه چالدران با بیان این‌که شاخص‌های توسعه شهرستان چالدران در استان مطلوب نیست و نیازمند توجه بیشتر است، اظهار داشت:  چالدران شهر پیشگام ولایت‌مداری و مقاومت و ایثار در طول انقلاب اسلامی است و نباید عقب ماندگی در چهره این شهر دیده شود.

وی با تاکید بر این‌که  مسئولین گذشته در خصوص توسعه چالدران کوتاهی کرده‌اند و باید این کوتاهی‌ها جبران شود، گفت: دفاع مقدس امروز هم در این منطقه ادامه دارد و نیروهای مسلح در این‌ شهرستان در حال جانفشانی و دفاع از کیان و مرزهای ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در شهر چالدران اختلافی وجود ندارد و همه قومیت‌ها در کنار یکدیگر برادرانه زندگی کرده و کمک ‌حال یکدیگر هستند.

وی با بیان این‌که محرومیت زدایی اولویت اصلی چالدران می‌باشد و این شهرستان نیازمند توجه جدی مسئولین است، افزود: بهبود شرایط دامداری و توجه به این بخش به خاطر گستردگی دامداری در این منطقه لازم و ضروری است و تمام مسئولین باید برای اعتلای این شهرستان کمک کنند.

 


در ادامه این مراسم، حجت السلام ناصر آقایی امام جمعه سابق شهرستان چالدران با تاکید بر این ‌که مسئولیت‌ها امانتی از سمت خداوند برای انسان است لذا باید قدردان مسئولیت‌های الهی باشیم، اظهار داشت:  از اینکه حاج آقای محمدزاده قبول مسئولیت فرمودند خوشحالم و امیدواریم سرعت توسعه فرهنگی در این شهر بیشتر شود.

امام جمعه سابق چالدران گفت: بهانه ای برای مردم وجود ندارد چرا که نماینده مجلس و امام جمعه محترم سابقه فعالیت و احاطه کامل بر مشکلات مردم دارند لذا این مایه مباهات برای مردم ‌این منطقه بوده و امیدواریم با همت و تلاش وی مشکلات این منطقه با سرعت رفع شود.

همچنین علی محمدزاده، امام جمعه جدید چالدران با تقدیر از ائمه جمعه قبلی گفت: همه ائمه جمعه در این منطقه زحمات فراوانی کشیدند و بنده هم با توجه به اشرافیت کامل به این منطقه آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با مسئولین اعلام میکنم.
 

وی با بیان این که حل مشکلات شهرستان چالدران نیازمند همت همگانی است، افزود: با همه مشکلات این شهرستان آگاهی دارم و باید باور همگانی در همه مردم ‌و مسئولین ایجاد شود تا بتوان‌ مشکلات را حل کرد و مسیر توسعه و رفع محرومیت از این ‌منطقه را بخوبی پیمود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha