چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ بازدید مدیرکل صداوسیما استان از مجتمع حوزوی خواهران الزهرا (س) سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجم بر لزوم انعکاس فعالیت‌های حوزه‌ علمیه خواهران و برادران در قاب رسانه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، در حاشیه نشست مشترک صداوسیما مرکز سمنان با حوزه علمیه خواهران این استان به منظور تفاهم و تقویت راه‌های همکاری فی مابین، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید فعالیت‌های حوزه‌ علمیه خواهران و برادران در قاب رسانه منعکس شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: برخی از فعالیت های حوزه‌ علمیه خواهران و برادران در جریان کرونا و همدلی با مردم و پویش های مختلفی که اجرا شد از دیدگاه مردم و رسانه ها مغفول مانده که می بایست اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری ها و رسانه ملی به این فعالیت های مختلف بپردازند.

وی افزود: حوزه های علمیه اعم از خواهران و برادران برای مردم و از جنس مردم است و فعالیت هایی که نیز انجام می شود برای همین مردم است که در راستای توسعه و ترویج و نشر معارف و فرهنگ دینی شکل می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نجم خاطرنشان کرد: می بایست رسانه ها به این فعالیت ها بپردازند و در راستای اشاعه فرهنگ دینی بیش از پیش به یاری و همیاری رسانه ها با حوزه علمیه نیازمندیم که امید داریم این نشست تعاملی با صداوسیما مرکز سمنان بتواند بخشی از این اهداف را جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha