سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ تجلیل از طلاب جبهه مبارزه با کرونا و پیشکسوتان روحانی عرصه جهاد و شهادت سمنان

حوزه/ حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: طلاب و روحانیت مجاهد و ایثارگر همواره مایه عزت و آبروی اسلام بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در آیین تجلیل از طلاب بسیجی جبهه مبارزه با کرونا و پیشکسوتان روحانی عرصه جهاد و شهادت، اظهار داشت: طلاب و روحانیت مجاهد و ایثارگر همواره مایه عزت و آبروی اسلام بوده و هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: تقدیم شهید از جامعه طلاب و روحانیت خود گواهی روشن بر این مجاهدت در راه اعتلای اسلام و انقلاب و خدمات‌رسانی به مردم است.

وی افزود: این ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها با پایان جنگ خاتمه نیافت و در دوران‌ها و برهه‌های مختلف انقلاب و نظام تداوم یافت که نمونه‌های آن را در حضور طلاب و روحانیان بسیجی در وقایع و بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله شاهد و ناظر بوده و هستیم.

حجت الاسلام حسینی دیباجی خاطرنشان کرد: طلاب بسیجی استان سمنان پیشگامی خود را در راه خدمت به مردم از زمان شیوع ویروس کرونا بار دیگر به همگان اثبات کردند.

وی افزود: مردان و زنان طلبه بسیجی استان سمنان و پیشکسوتان روحانی در روزهای سخت کرونایی با عمل به هنگام خویش، برترین جلوه تبلیغ عینی دین و اخلاق را به منصه ظهور رسانده و در این آزمون بزرگ، همچون دیگر مردم انقلابی و شهید پرور، خوش درخشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان گفت: ایران اسلامی مانند همیشه همدل و همگام اینبار در صحنه مبارزه با ویروس کرونا در میدان است و در این میدان رزم همه از کادر بهداشتی و درمانی تا طلبه و روحانی آماده خدمت‌رسانی هستند و این ایثار و ملجاهدت‌ها تا مهار کرونا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روایتی وجود دارد که جهاد دری از در های بهشت است که خداوند  آن را بر روی مقربان درگاه خود باز می کند، گفت: دفاع مقدس نماد عزت و افتخار مردم ایران است و دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که باید از آن درس ها بگیریم و می توان از تجربیات آن دوران برای گام دوم انقلاب و پیشرفت در همه ی عرصه ها استفاده کرد .

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه یکی از برکات دفاع مقدس به تعبیر امام جبهه دانشگاهی بود که عارفانی را پرورش داد، افزود: دفاع مقدس همچون دانشگاه برای تربیت انسان های الهی اجتماعی بود که نمونه ی موفق فارغ التحصیلان آن شهدای ما هستند.

وی با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم  و از ظرفیت و توان داخل کشور استفاده کنیم، گفت: امید رهبری به شما جوانان است و جوانان ما نشان دادند که چه عزت و آبرویی برای اسلام و روحانیت ایجاد کرده اند و  در مواقع مختلف مانند سیل و زلزله و کرونا جونان و طلاب بسیار زیبا درخشیدند و این اقدامات افتخاری برای روحانیت بود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دفاع مقدس همپای انقلاب ما ۴۰ ساله شد و دستاورد های بسیاری در این ۴۰ سال داشته است، خاطرنشان کرد: کشور و ملت ما، دشمنان را در منطقه زمین گیر و فلج کرده است و  تلاش می کند تا با ایجاد یاس و نامیدی روند روبه رشد ما را کُند کند ولی شما جوانان و طلاب باید به توان داخلی اعتماد داشته باشید و با همت والای خود و توکل بر خدا مشکلات را پشت سر بگذارید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha