سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
وبینار

حوزه/ حجت الاسلام اخوان گفت: دوره‌های اسلام‌شناسی با محوریت سؤالات پرتکرار توریست‌های خارجی با محوریت مبلغ زباندان مدرسه علمیه تخصصی ناصریه اصفهان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید محسن اخوان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراصفهان، در تشریح اعلام فراخوان عمومی شرکت و ثبت نام در وبینار بین المللی توسط مدرسه علمیه تخصصی تبلیغ بین المللی ناصریه، اظهار کرد: با توجه به گذشت بیش از یک دهه از فعالیت تبلیغی مستمر حوزه علمیه اصفهان در عرصه تبلیغ بین الملل با محوریت گردشگری مذهبی و کسب افتخارات متعدد در این عرصه، این مرکز آخرین دستاورهای علمی خود را در قالب مجموعه دوره‌های آموزشی به اشتراک می‌گذارد و با دعوت از عموم علاقه‌مندان و متخصصین و صاحب نظران در این عرصه، دعوت به مشارکت نموده است.

وی بیان کرد: در همین راستا و همزمان با ایام دهه سوم ماه صفر، به ارائه یکی از مسائل متداول در قالب وبینار بین‌المللی با موضوع نقش حضور زنان در قیام امام حسین علیه‌السلام به زبان انگلیسی می‌پردازد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی تبلیغ ناصریه اصفهان تصریح کرد: از جمله سرفصل‌های این وبینار می‌توان به دلیل همراهی زنان با امام حسین علیه‌السلام در قیام عاشورا و این‌که پیام این همراهی برای زنان زمان چیست؟ اشاره کرد.

وی تشریح کرد: استاد این برنامه، مبلغ بین الملل حوزه علمیه اصفهان حجت‌الاسلام زمانی است که پژوهشگر و مبلغ فعال در عرصه گردشگری دینی بوده و تسلط به زبان های مختلف از جمله انگلیسی و فرانسه را در کارنامه خود دارد؛ این مبلّغ  همچنین در سال گذشته قریب به بیش از ۱۰۰ جلسه آموزشی با گردشگران خارجی ۴۸ کشور از سراسر دنیا داشته‌ و در قالب دوره‌های آموزش کوتاه مدت اسلام به تبیین مبانی اسلامی و ارزش‌های دینی و اخلاقی پرداخته‌ است.

این دوره در دو بستر برای متقاضیان خارج از کشور و علاقه‌مندان داخلی به زبان انگلیسی در تاریخ  ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود که عموم افراد فرهیخته می‌توانند از طریق ارسال پیام به شماره ۰۹۹۰۶۱۵۱۳۰۹ و مراجعه به آدرس اینترنتی https://eseminar.tv/wb۱۴۹۷۷ اقدام به ثبت نام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha