شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید محمد محمدی

حوزه/ پاسدار بسیجی محمد محمدی روز یکشنبه حین برخورد با ۷ نفر از اراذل و اوباش، که مزاحم نوامیس بودند مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و منجر به شهادت وی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران بود، که دو روز قبل ضمن درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و شهید شد.

بر اساس اظهارات شاهدان حادثه، اراذل و اوباش در حین پارک ماشین و خرید نان به اتومبیل خانمی برخورد کرده که پس از اعتراض آن خانم و ورود نانوا به ماجرا درگیری آغاز شد.

به گفته شاهدان، اراذل و اوباش با الفاظ بسیار رکیک و با صدای بلند، خانم مورد نزاع و نانوا را مورد خطاب قرار داده و فضای رعب و وحشت در محله ایجاد کردند، در همین حین پاسدار بسیجی محمد محمدی وارد صحنه شده و از اراذل و اوباش درخواست می‌کند که در انظار عمومی، عفت کلام را رعایت کرده و به درگیری خاتمه دهند.

اراذل و اوباش که در ابتدا ۲ یا ۳ نفر بودند به فحاشی ادامه دادند و با این پاسدار بسیجی نیز درگیر شده و سایر دوستان خود را نیز مطلع کردند، در جریان این درگیری، یکی از این اراذل که از قبل چاقویی را با خود به همراه داشت به پهلوی این بسیجی ضربه وارد می‌کند که به دلیل عمق زیاد این ضربه و پاره شدن ریه و قلب بسیجی محمدی، تلاش‌های پزشکان برای مداوا و احیای وی بی نتیجه ماند و این بسیجی به شهادت رسید.

پیکر شهید امر به معروف، محمد محمدی صبح امروز از مقابل منزل شهید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشییع شد و حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران بر پیکر این امر معروف نماز خواند و با تشیع و تدفین توسط مردم انقلابی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

در پایان یادآور می شود، اعضای بدن این جوان بسیجی و شهید امر به معروف با رضایت خانواده به بیماران نیازمند اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha