جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فصلنامه نقد و نظر

حوزه/فراخوان پیشنهاد موضوعات«نشریه ره توشه» ویژه خانواده به همت گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با هدف شناسایی موضوعات مورد نیاز جامعه در حوزه زن و خانواده منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف شناسایی موضوعات مورد نیاز جامعه در حوزه زن و خانواده از صاحب نظران و نویسندگان جهت شرکت در فراخوان پیشنهاد موضوعات «نشریه ره توشه» ویژه خانواده دعوت به عمل می آورد.

با توجه به شرایط مندرج در اطلاعیه این فراخوان، موضوعات پیشنهادی می بایست کاربردی و در راستای نیازهای روز جامعه، بکر و جدید و به صورت مختصر و در حد ۳۰۰ کلمه توضیح داده شود و به محورها و ریز موضوعات اشاره شود.

محورهای این فراخوان اعم از خانواده و جمعیت، خانواده و اقتصاد، خانواده و تربیت فرزند، خانواده و روابط خویشاوندی، خانواده و عفاف و حجاب، خانواده و تربیت، خانواده و آسیب های اجتماعی، زن و اشتغال، زن و مدگرایی، زن و حقوق فردی و اجتماعی و زن و آسیب های اجتماعی است.

شایان ذکر است به ارائه کنندگان بهترین موضوعات، جوایز نقدی و تقدیرنامه اعطا خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند تا ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹ نسبت به ارسال آثار خود از طریق نشانی اینترنتی https://www.balagh.ir اقدام فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha