پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شادی اسلامی

حوزه/ به همت گروه جهادی- تبلیغی بقیة الله(عج) فعالیت های فرهنگی و تبلیغی با رویکرد و محوریت تبیین و ترویج شادی و نشاط برپایه آموزه های اسلامی انجام می شود.

حجت الاسلام سید مرتضی پورعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که گروه جهادی- تبلیغی بقیة الله(عج) در سال ۹۳ به همت جمعی از طلاب جوان و دغدغه مند در عرصه های فرهنگی و تبلیغی شکل گرفت، اظهار داشت: رویکرد اصلی و محوری فعالیت های ما بهادادن به شیوه های صحیح و نوین در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و به خصوص پاسخ به نیاز حقیقی و صادق مردم در زمینه تفریح و نشاط اجتماعی، طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: در واقع دغدغه اصلی ما ترویج شادی و نشاط بر اساس آموزه های دینی است تا بتوانیم به این واسطه به مردم نشان دهیم که دین موافق با شادی و نشاط است منتهای مراتب برای آن چارچوب صحیح و عقلانی قائل است.

وی گفت: علاوه بر فعالیت های قابل توجه فرهنگی و تبلیغی در سواحل شمالی کشور، چند سالی است که در عرصه رسانه و تولید محتوا نیز به طور جدی فعال هستیم و در این زمینه نیز رویکرد ما ارایه برنامه های تولیدی برای قشرهای مختلف با محوریت شادی و نشاط اسلامی است.

این روحانی جهادی همچنین بیان داشت: به تازگی نیز مقدمات ساخت برنامه ای شاد ویژه کودکان را فراهم کرده ایم که در آن مجری و عروسکی به نام شادیار وجود دارد و مدت زمان هر قسمت از این مجموعه ده قسمتی، حدود ۲۰ دقیقه است و ان شاءالله قرار است پس از تولید از شبکه های استانی و سراسری تلویزیون پخش شود.

وی یادآور شد: امسال به توفیق الهی و عنایت امام حسین(ع) توانستیم برای اربعین، ۴۰ کلیپ سه دقیقه ای تولید کنیم که این مهم با همکاری بخش فرهنگی دفتر بعثه قم صورت گرفت، ضمن آن که بنا داریم به مناسبت هفته وحدت، کلیپ های کوتاه و جذاب با محوریت سخنرانی های دینی با موضوع وحدت و تقریب اسلامی و با محوریت بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این باره تولید نماییم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha