پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست فوق‌العاده مسئولان حوزوی خوزستان برای اجرای عملیات گسترده مقابله با کرونا

حوزه/ نشست فوق‌العاده مسئولان حوزوی خوزستان برای انسجام گروه‌های جهادی و عملیات گسترده مقابله با کرونا، هم‌اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  در اهواز، نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه استان خوزستان، پیش از ظهر امروز با هدف انسجام گروه‌های تبلیغی جهادی برای عملیات گسترده مقابله با کرونا در سطح استان خوزستان، در سالن اجتماعات مجتمع فجر اهواز  برگزار شد.

در این اجلاسیه، علاوه بر حجج‌اسلام و المسلمین بهرام پور و موسوی زاده و همچنین سایر معاونان حوزه علمیه خوزستان، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، حجت‌الاسلام رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوزستان و حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان نیز حضور داشتند.

لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری برای ورود دوباره گروه‌های جهادی به میدان

این نشست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس مدیر حوزه علمیه خوزستان، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، هدف از برگزاری این اجلاسیه را لبیک به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون ورود دوباره طلاب و گروه‌های جهادی برای مبارزه با کرونا، اعلام کرد.

انتصاب مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه خوزستان

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، از انتصاب حجت‌الاسلام صادق سلیمانی به‌عنوان مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه خوزستان، خبرداد و گفت: حجت‌الاسلام سلیمانی از اساتید انقلابی و با روحیه جهادی است که انتصاب وی در این سمت را تبریک عرض می‌نماییم.

عملیاتی سازی طرح شهید سلیمانی در حوزه علمیه خوزستان

حجت‌الاسلام پشم فروش، در بخش دیگری از این نشست، با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام برای آماده‌سازی گروه‌های جهادی جهت اعزام به نقاط هدف، اظهارداشت: طرحی با نام «شهید سلیمانی» هم‌زمان با سالروز شهادت ایشان در حال آماده‌سازی است که قرار است برنامه‌های زیادی ازجمله اعزام روحانیون مشاور، تغسیل اموات کرونایی و مواسات و همدلی مؤمنانه را در بحران پیش‌رو، اجرایی کنیم.

گفتنی است این نشست همچنان در حال برگزاری است و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد...

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha