جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانواده‌های مسلمان در شمال دهلی از ترس جان‌شان، مجبور به کوچ شدند

حوزه/ با گذشت ۷ ماه از حملات هندوها در شمال شرقی دهلی به مسلمانان که با کشتارهای وحشیانه‌ای همراه بود، خانواده‌های مسلمان در این منطقه می‌گویند که به خاطر نگرانی از جانشان‌ خانه‌هایشان را زیر قیمت می‌فروشند و کوچ می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thewire، با گذشت بیش از هفت ماه از حملات بی‌رحمانه هندوها در شمال شرقی دهلی که با غارت، تخریب اموال و املاک و کشتار مسلمانان همراه بود ، بازماندگان هنوز هم آزار و تحقیر در محله‌هایشان را گزارش می‌دهند و بسیاری مجبور به فروش خانه‌هایشان و کوچ از محل شده‌اند.

خانواده‌های مسلمان در این محلات دهلی، با وجود شرایط وخیم شیوع ویروس کرونا، و پایین بودن ارزش ملک در این وضعیت، درحالی که احساس امنیت جانی ندارند، خانه‌هایشان را زیر قیمت می‌فروشند و از منطقه کوچ می‌کنند.

یک زن مسلمان که خواسته نامش ذکر نشود گفت: هندوها زندگی را برای ما بسیار سخت کرده‌بودند. حتی وقتی از کنارشان در خیابان عبور می‌کردیم ما را «ویروس کرونا» صدا می‌کردند و دهان‌شان را می‌پوشاندند.

وی افزود: آن‌ها معمولاً به ما طعنه می‌زدند و می‌گفتند ما آشوبگر هستیم و ایمان نداریم چون بریانی می‌خوریم.

فیزا دختر او که در این محله بزرگ شده وقتی خانواده‌اش کوچ کردند بسیار دلتنگ شده و درباره دوستان و نزدیکانی که روزی در این منطقه از شهر داشته می‌گوید: آن‌ها اکنون طوری رفتار می‌کنند که ما را اصلا نمی‌شناسند. وقتی بچه بودیم با هم بازی می‌کردیم و عید را جشن می‌گرفتیم. اما اکنون تفرقه به قدری زیاد شده که وقتی دیدند ما خانه‌ای را که پدرمان دوست داشت فروختیم و از اینجا می‌رویم، درهایشان را محکم کوبیدند.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha