پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم و مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم لزوم ارائه خدمات پاسخگویی به سؤالات دینی به بیماران و کادر درمان را ضروری دانست و بر همکاری بیشتر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با این دانشگاه تأکید کرد.

خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» طی جلسه ای با محمدرضا قدیر «رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم» دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که به منظور آشنایی دانشگاه علوم پزشکی قم با فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و همچنین تشکر از فعالیت های درمانی صورت گرفته در راستای مقابله با بیماری کرونا صورت گرفت، دو طرف بر ضرورت همکاری فی ما بین تأکید کردند.

در ابتدای دیدار، حجت الاسلام والمسلمین مخدوم در راستای معرفی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و کانال های ارتباطی آن، توضیحاتی را ارائه کرد.

وی با اشاره به طراحی و تولید نرم افزار «پرسش های کرونا» اظهار داشت: این نرم افزار حاصل تلاش کارشناسان گروه های مختلف مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در پاسخ به سؤالات مرتبط با بیماری کرونا است که در اسفندماه 98 تهیه و به مردم عزیز ارائه شد.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، انتشار کتاب «پرسمان کرونا» را از دیگر خدمات مرکز مذکور در این عرصه برشمرد و تصریح کرد: در این کتاب، علاوه بر ارائه پاسخ به دو صورت اجمالی و تفصیلی، ذکر منابع پاسخ ها هم در پی نوشت ارائه شد، لذا علاوه بر عموم مردم، برای محققین هم مفید فایده است.

وی همچنین در این جلسه از زحمات کادر درمان در این ایام تشکر و قدردانی کرد.

قدیر نیز در این جلسه خدمات مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی را بسیار ارزنده برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، لزوم ارائه خدمات پاسخگویی به سؤالات دینی به بیماران و کادر درمان را ضروری دانست و بر همکاری بیشتر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با دانشگاه علوم پزشکی قم تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha