جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هفته وحدت

حوزه/ استاد مدرسه علمیه حضرت فاطمه معصومه(س) اهواز در نشست مجازی هفته وحدت بیان کرد: وحدت مسلمین و انزجار از استکبار جهانی، موجب بقای اسلام و عزت مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، خانم زهره غفاری، استاد مدرسه علمیه حضرت فاطمه معصومه(س) اهواز، در نشست مجازی هفته وحدت اظهار داشت: وحدت مسلمین و انزجار از استکبار جهانی، موجب بقای اسلام و عزت مسلمانان است.

استاد مدرسه علمیه حضرت فاطمه معصومه(س) اهواز، با اشاره به ریشه‌ دار بودن نفرت و انزجار مردم ایران از ‏استکبار جهانی گفت: نفرت از استکبار مختص مردم ایران نیست، بلکه این تنفر در بین تمامی کشورها در حال گسترش بوده و همین موضوع اهمیت ریشه‌یابی این مسئله جهت انتقال آن به نسل‌های آینده را مشخص می‌نماید.

وی افزود: اهانت دولت ‏آمریکا به مردم ایران به دوران پیش از انقلاب بازمی‌گردد که تصویب قانون کاپیتولاسیون و در نظر گرفتن حق توحش برای ‏مستشاران آمریکایی، مصداق بارز این اهانت است.

 غفاری، بیان کرد: پس از انقلاب نیز افرادی مانند «بوش»، «اوباما»، «شرمن» و «ترامپ» با متهم کردن ایران به یاغی و تروریست بودن، شرارت را بخشی از وجود مردم ایران دانسته‌اند.

استاد مدرسه علمیه حضرت فاطمه معصومه(س) اهواز، با تأکید بر اینکه در اندیشه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ایستادگی جمعی در برابر زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضایع‌شده جهان اسلام دو برآیند مهم وحدت مسلمین در جهان است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با توجه دادن اقشار مختلف جامعه ‏به‌ویژه علما و سیاسیون به آیه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا» اتحاد مسلمانان را یک واجب شرعی ‏دانسته‌اند.

در پایان، سرکار خانم غفاری اذعان داشت: این نکته را نیز باید درنظر گرفت که اتحاد تمام فرق اسلامی، هیچ منافاتی با عقاید ‏خاصه شیعه ندارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha