شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تربیت مبلغ جمعیت

حوزه/ معاون آموزش مجمع ملی فعالان جمعیت گفت: دوره تربیت مبلغ جمعیت با حمایت از مجمع ملی فعالان جمعیت مخصوص طلاب برادر (سطح ۱) و طلاب خواهر (سطح ۲) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین ندیمی، مسئول مؤسسه اندیشه مسطور، در گفت وگو با خبرنگاران، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای توانمندی مبلغین و فعالان فرهنگی درخصوص جمعیت بیان کرد و افزود: این دوره‌ها از سال ۹۱ تاکنون چندین نوبت برگزار شده و تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر در این دوره‌ها مشارکت داشته‌اند. بخشی از این برگزیدگان دوره‌ها در عرصه‌های مختلف مجمع ملی فعالان جمعیت مشغول فعالیت هستند.

معاون آموزش مجمع ملی فعالان جمعیت در مورد شرایط حضور در دوره اظهار کرد: طلاب برادر (سطح ۱) و طلاب خواهر (سطح ۲) و طلاب فارغ‌التحصیل از حوزه‌های سفیران هدایت که موفق به گذراندن ۱۵۰ واحد درسی شده‌اند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

حجت الاسلام ندیمی ارائه گواهی پایان‌دوره و امکان حضور در دروه‌های تخصصی را از مزایای این دوره برشمرد و افزود: به علاقه‌مندان پس از حضور در دوره و کسب امتیاز لازم در آزمون گواهی معتبر پایان دوره اعطا می‌شود و علاوه بر آن امکان حضور در دوره‌های تخصصی برای دانش‌پژوهان فراهم است.

مسئول مؤسسه اندیشه مسطور در خصوص سرفصل‌های دوره بیان کرد: نوعاً گره‌های ذهنی مخاطبین، اقتصادی و تربیتی است، اما در این دوره علاوه بر مباحث اقتصادی و تربیتی مباحث اجتماعی، فرهنگی و دینی نیز مطرح می‌شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به آیدی زیر در پیام رسان ایتا مراجعه کنند؛

https://eitaa.com/andishemastor

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha