چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
امدادگران حوزوی در خط مقدم نبرد با کرونا

حوزه/ حجت‌الاسلام حسن‌زاده، با اشاره به انجام فعالیت های جهادی از سوی طلاب مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز، گفت: طلاب این مدرسه علاوه بر شرکت در کلاس های مجازی، به انجام فعالیت‌های جهادی در سطح شهر می‌پردازند.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا حسن‌زاده، مدیر مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی فقه و اصول در این مدرسه علمیه،از سال گذشته و ادامه یافتن آن در سال جاری به‌صورت مجازی، اظهارداشت: به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام هادی(ع)، از سال گذشته کارگاه‌های تخصصی فقه و اصول ویژه طلاب سطح ۲ در دستورکار قرار گرفته که امسال نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا این کارگاه به‌صورت مجازی ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه امام هادی(ع) افزود: طلاب این مدرسه علمیه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با حضور در کارگاه‌های تولید ماسک، شیلد و دستکش به فعالیت‌های جهادی می‌پردازند. همچنین در کنار این فعالیت‌ها با شناسایی خانواده‌های کم برخوردار، به آن‌ها بسته‌های غذایی و معیشتی اهدا می‌شود.

مدیر مدرسه امام هادی(ع) اهواز، اظهار داشت: یکی دیگر از فعالیت‌های جهادی این مدرسه علمیه، پاکسازی و ضدعفونی کردن معابر بود که طلاب مدرسه علمیه امام هادی(ع) در انجام آن اهتمام کامل داشته‌اند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده، در پایان با اشاره به اهمیت آگاه به زمانه بودن طلاب بیان کرد: آن چیزی که اکنون برای طلاب  اهمیت دارد شناخت دقیق تکلیف و وفق دادن خود با شرایط است؛ در چند سال اخیر اتفاقات مختلفی رخ‌داده که بسیاری از آنها، امتحانات الهی بوده و ما باید بتوانیم با بررسی دقیق شرایط به تکلیف شرعی خود عمل کنیم.

انتهای پیام./

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha