پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طرح رویش دانایی

حوزه /همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، تمامی آثار استاد انصاریان را با تخفیف ویژه به مدت ۱۴ روز در طرح ویژه «رویش دانایی» ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیّد محمّدجواد حسینی اشکوری، مدیر نشر دارالعرفان در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهارکرد: هفته کتاب و کتابخوانی بهانه‌ای شد تا در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی طرح ویژه‌ای را با عنوان «رویش دانایی» به مدت ۱۴ روز از روز شنبه اول آذرماه ۹۹ در دستور کار خود قرار دهیم که امیدوارم رضایت مخاطبین را جلب نماید.

وی با بیان اینکه پس از بازنگری و تجدید چاپ برخی از آثار گذشته، امروز بیش از یکصد اثر خواندنی از منشورات مؤسسه در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد، افزود: در حال حاضر علاوه بر ۱۰۳ اثر ارزشمند و خواندنی، تعداد ۱۳ اثر در مرحله چاپ اول و ۸ نرم‌افزار وجود دارد که در این طرح اکثر آثار استاد انصاریان با تخفیف ۵۰ درصد ارائه خواهند شد.

این فعال صنعت چاپ و نشر با بیان اینکه مرکز نشر دارالعرفان بر اساس نیازسنجی‌ها، آثار خود را تدوین و منتشر نموده است، ادامه داد: نیازسنجی و مخاطب‌شناسی یکی از ویژگی‌های مرکز نشر می‌باشد که سعی بر آن شده است تا منشورات حتی‌المقدور بر اساس نیاز جامعه تولید شود.

حسینی اشکوری با اشاره به تناسب میان دغدغه های مخاطبان و آثار استاد انصاریان گفت: اگر به دنبال شناخت سبک زندگی اسلامی هستید به کتاب «نظام خانواده در اسلام» استاد انصاریان مراجعه کنید و برای شناخت بهتر سیره علمی و عملی ائمه اطهار(ع) به کتاب «اهل‌بیت(ع)، عرشیان فرش‌نشین» این استاد اخلاق حوزه علمیه؛ همچنین اگر می‌خواهید لذت عبادت را درک کنید به کتاب «تمرین بندگی» و اگر به دنبال پاسخ‌های اعتقادی خود می‌گردید به کتاب «پرسش و پاسخ به مباحث اعتقادی» استاد مراجعه کنید.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندانِ به آثار استاد انصاریان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و ارسال مرسوله با شماره‌های ذیل تماس گیرند؛

تلفن تماس: ۳۷۷۴۰۴۲۷-۰۲۵

آقای ابوالقاسمی: ۰۹۱۹۶۵۲۲۰۲۴

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha