جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد باقر قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم را قابل حل دانست و گفت: هم در مجلس و هم در دولت به این جمع بندی رسیدیم که کالاهای اساسی راحت تر و ارزانتر در دسترس مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد باقر قالیباف عصر امروز طی سخنرانی در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ طرح شهرداری قم که به صورت اینترنتی برگزار شد، اظهار داشت: نخست بر خود لازم می دانم  هفته بسیج را به همه ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: در ماه های اخیر انصافا بسیجیان دوشادوش نیروی های کادر درمان در کنار نیروهای کادر درمانی قرار گرفتند و خوش درخشیدند.

قالیباف به افتتاح پروژه های شهری در قم اشاره کرد و بیان داشت: ۱۵ پروژه ای که در کارهای عمرانی و خدماتی و خصوصا در زمینه ای سرانه ای فضای سبز استان قم به بهره برداری رسید نشان می‌دهد که در این مدت کارهای خوبی انجام شده است.

وی ابراز داشت: با تجربه ای که در زمینه شهرداری ها دارم در قانون اساسی کشور و برنامه های اجرایی کمتر به اهمیت شهرداری ها و دهداری ها توجه شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: باید با وحدت رویه و اصلاح قوانین بسیاری از اقداماتی که به صورت متمرکز در دولت انجام می شود را به شهرداری ها و دهداری ها انتقال داد.

وی ادامه داد: قطعا در تدوین برنامه ها و اولویت بندی کارها به این مهم بیش از پیش توجه خواهد شد و مجلس طرح هایی را در این زمینه ارائه خواهد کرد.

قالیباف عدم داشتن درآمد ثابت را یکی دیگر از مشکلات شهرداری ها عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیز باید اقداماتی صورت بگیرد که شهرداری ها بتوانند از درآمدهای ثابتی برخوردار باشند.

وی مشکلات کشور را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: امروز کشور با دو مشکل تحریم و کرونا روبرو هستیم که باید بر هر دو مشکل فائق شویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته امروز مقاومت ملت ایران اسلامی جواب داد و کارزار فشار حداکثری ترامپ علیه ملت ایران شکست خورد.

وی ادامه داد: همه ما خوشحالیم که امروز آن را می‌بینیم که او دیگر در مسند قدرت نیست و این موضوع نتیجه مجاهدت و مقاومت این مردم عزیز است.

قالیباف مشکلات مردم را قابل حل دانست و گفت: مهم نیست چه کسی کار را انجام می دهد هم در مجلس و هم در دولت به این جمع بندی رسیدیم که کالاهای اساسی راحت تر و ارزانتر در دسترس مردم باشد.

وی حل مشکلات مردم را هدف اصلی مسئولان برشمرد و گفت: مردم عزیز ایران اسلامی بدانند که همه مسئولان در قوای سه گانه دغدغه و هدف شان حل مشکلات مردم است و قطعا در این مسیر گام های جدی را برخواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha