جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونمایی از طرح‌های اولیه ساخت یک مسجد بزرگ در بلاک‌برن

حوزه/ دو برادر بیلیونر مسلمان که قصد دارند مسجد جدید بزرگی را در شهر بلکبرن در انگلیس بنا کنند، از طرح‌های جدید ساخت این مسجد رونمایی کرده و آن‌ها را به شورای شهری ارائه دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از lancs، برادران بیلیونر مسلمان که قصد دارد مسجد جدیدی را در شهر بلاکبرن لانگشایر بنا کنند، از طرح‌های جدید این مسجد رونمایی کردند.

محسن و زوبر عیسی بنیانگذاران گروه ای جی، طرح‌های ساخت مسجد جدید جایگزین یک مدرسه تازه تخلیه شده در بلکبرن را به شورای شهری ارائه دادند. این دو برادر مسلمان می‌گویند که قصد دارند مسجد بزرگی، به عنوان سالن عبادی و همچنین یک مرکز اجتماعی  بنا کنند که به «سمبلی» برای شهر تبدیل شود.

در طرح‌های ارائه شده آمده است: امکاناتی برای نماز، آموزش، تعلیم و تعلم، مراقبت‌های اجتماعی و همبستگی میان ادیانی در این مسجد فراهم خواهد شد. به علاوه ارتقاء تعامل میان مسلمانان و غیرمسلمانان، یکی از اهداف اصلی سازندگان این مسجد خواهد بود.

در ادامه این طرح آمده است: تسهیلات جدید و به ویژه محل عبادت برای خانم‌ها نیز از ویژگی‌های دیگر این مسجد خواهند بود. تمام امکانات موجود در عبادتگاه وجود داشته مرکز اجتماعات نیز صرف نظر از عقاید ، رنگ و مذهب شرکت‌کنندگان، برای تمامی اعضای جامعه محلی آزاد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha