سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
معاونت ریاست جمهوری

حوزه/ معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به ساخت مستند "دختر زاگرس" توسط موسسه خاتم گفت: "دختر زاگرس" مستندی تأثیرگذار و امیدآفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم که این روزها وارد سال دوم فعالیت خود شده است در یک سال گذشته اقدامات بسیار گسترده و متنوعی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و کارآفرینی با محوریت زنان و خانواده داشته است.در همین راستا و در جلسه‌ای که با حضور دکتر سید محمدحسین چاوشیان با زهرا جواهریان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد، بر ضرورت همکاری‌های متقابل در زمینه‌های مختلف تأکید شد.

دختر زاگرس" مستندی تأثیرگذار و امیدآفرین است

در این جلسه زهرا جواهریان با اشاره به اقدامات ارزنده موسسه خاتم در یک گذشته اظهار داشت: کارآفرینی موضوع مهم و تأثیرگذاری است که موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی آن را شروع کرده و قطعاً ثمرات آن برای زنان و خانواده‌ها خوب و ارزنده خواهد بود.

وی به برگزاری اولین دوره توانمندسازی حضور زنان در بورس اشاره کرد و بیان داشت: این دوره‌ها می‌تواند در ارتقای دانش و آگاهی زنان کمک فراوانی کند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده توجه به آسیب‌های اجتماعی در نقاط مختلف کشور توسط موسسه خاتم را ارزشمند عنوان کرد و ابراز داشت: دختر زاگرس این مسندی تأثیرگذار و امیدآفرین است که با ساخت و رونمایی از این اثر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان باشیم.

دکتر سید محمدحسین چاوشیان نیز در این دیدار بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر با معاونت زنان ریاست جمهوری تأکید کرد و اظهار داشت: تأسیس اولین خبرگزاری خانواده با عنوان پیام خانواده در دستور کار موسسه است که با توجه به توافقات صورت گرفته با حمایت و مشارکت معاونت زنان ریاست جمهوری خواهد بود.

وی ادامه داد: قطعاً تأسیس این خبرگزاری می‌تواند گام بلندی در راستای اطلاع‌رسانی در حوزه خانواده باشد.

رئیس موسسه خاتم تأکید کرد: هدف موسسه در سال دوم نهادینه‌سازی فرهنگ خانواده محوری در کشور است که با تأسیس دفاتر استانی شکل خواهد گرفت.

گفتنی است: در این جلسه چاوشیان گزارشی از فعالیت‌های یک سال موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم را ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha