شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسلمانان آمریکا در جشن شکرگزاری به یاری نیازمندان شتافتند

حوزه/ گروه های مسلمان و مراکز اسلامی در آمریکا، در عید شکرگزاری به کمک نیازمندان و همسایگان شتافته و گوشت بوقلمون ذبح حلال و کالاهای اساسی را توزیع کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam،  چندین گروه مسلمان و مراکز اسلامی در سراسر ایالات متحده سخت تلاش کرده‌اند تا در عید شکرگزاری کمک‌های مردمی را در میان نیازمندان توزیع کنند.

در پاگت ساند در منطقه پاگت ساوند در بخش ساحلی شمال غربی اقیانوس آرام در ایالت واشنگتن، یک سازمان عام المنفعه اسلامی محلی اقدام به توزیع وعده های غذایی رایگان به افراد نیازمند در عید شکرگذاری کرده است.

مرکز منابع جامعه مسلمانان در پاگت ساند علاوه بر حدود ۱۰۰۰ بوقلمون، از جمله گوشت ذبح حلال، در همکاری با یک سازمان دیگر پتو، کت و سایر لوازم گرم کننده برای فصل سرما را به نیازمندان می‌دهند.

نهضت شریف، مدیر و بنیانگذار انجمن مسلمانان پاگت ساوند در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: برای کم کردن خطر، غذاها را بسته‌بندی کرده و تحویل می‌دهیم. هدف ما گسترش عشق و تقسیم برکات با همسایگان، دریافت کنندگان کمک‌ها، شرکا و داوطلبانی است که در این راه به ما کمک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد که در تمام فعالیت‌ها تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری‌های اجتماعی و پروتکل‌های ایمنی رعایت می‌شوند.

گفتنی است در شیکاگو نیز شبکه اقدام مسلمانان درون شهری (با نام ایمان) با پشتیبانی شورای اسلامی تغذیه و تغذیه اسلامی آمریکا روز دوشنبه ۲۳ نوامبر میزبان رویداد سالانه توزیع گوشت بوقلمون بودند و در همین راستا نیز صدها وعده غذایی  را به صورت رایگان میان نیازمندان و همسایگان توزیع کردند.

 در نیوجرسی ، انجمن اجرای قانون آمریکای مسلمان با پلیس همکاری کرد تا این آخر هفته یک توزیع غذایی داشته باشند. همچنین گروه امداد اسلامی (ایکنا) نیز یک رویداد اهدای زمستانی سالانه را روز دوشنبه در سامرست برگزار کرد. در این رویداد زمستانی میان بزرگسالان و کودکان لباس‌های زمستانی از جمله ، کت، کلاه، دستکش و جوراب و همچنین میان نیازمندان گوشت بوقلمون توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha