پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حرم حضرت معصومه

عضو هیئت علمی جامعه الزهرا(س) بر لزوم اهتمام به منظور تبیین هر چه بهتر شاخصه ها و ویژگی های علمی و اخلاقی حضرت معصومه(س) برای نسل جدید تأکید کرد.

طیبه توکلی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری ‌حوزه، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز داشت: با وجود تلاش های صورت گرفته در شهر مقدس قم و دیگر نقاط، آن طور که باید و شاید ابعاد شخصیتی کریمه اهل بیت(ع) برای آحاد مردم و به خصوص نسل جدید معرفی نشده و امروز به خصوص نیاز است که با تکیه بر ظرفیت های هنری و رسانه ای در این زمینه بیش از پیش کار شود.

وی افزود: با توجه به این که حضرت معصومه (س) در زمان ارتحال از حیث سنی، جوان بوده و ازدواج نکرده بودند، لذا بهترین الگو برای نسل جوان ما به خصوص دختران به شمار می روند، چه آن که علی القاعده این طیف سنی، بیشتر از دیگران با بانوی کرامت همذات پنداری کرده و جذب چنین الگوی والایی می شوند.

این تاریخ پژوه حوزوی همچنین گفت: آن چه مهم است این که ما باید بتوانیم با ابزارهای تأثیرگذار هنری و رسانه ای، ابعاد مختلف زندگانی و شخصیت کریمه اهل بیت(ع) را برای آحاد جامعه به ویژه نسل جدید بشناسانیم.

وی افزود: ان شاءالله که همه ما بتوانیم با تأسی به راه و سبک زندگی حضرت معصومه(س) و جده اطهر ایشان، حضرت زهرای مرضیه(س)، در دنیا و آخرت زمینه عاقبت بخیری و سعادتمندی خود را فراهم نماییم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha