جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامہ کرم علی حیدری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کرم علی حیدری گفت: ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند بزرگ هسته‌ای، در واقع حمله به تمدن و فرهنگ و دانش و ادب است.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین دکتر کرم علی حیدری المشهدی مدیر حوزه حضرت امام عصر (عج) حیدر آباد در ایالت سند پاکستان در بیانیه ای گفت: ترور شهید محسن فخری زاده در واقع حمله به شرف و عزت، تمدن و فرهنگ و دانش و ادب است.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم اللّٰه الرحمٰن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رضاً بقضائه و تسلیماً لأمره

شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده در نزدیکی تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران، توسط تروریست های مسلح ثابت کرده است که وی قطعاً به دشمنان اسلام آسیب زده و جهان اسلام و نهادهای عالی جهان بشریت باید فوراً اقداماتی علیه عاملان این حاثه تلخ انجام دهند.

شهادت شهید محسن فخری زادہ نه تنها ضرری برای ایران است بلکه ضرری برای تمام بشریت و مسلمانان جهان است که جبران آن نا ممکن است. سازمان ملل باید علیه این حادثه تروریستی موقف خود را اعلام کند و وظیفه خود را به جا بیاورد.

من این غم بزرگ و واقعه غیر قابل تحمل را به خدمت امام زمان حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، همه مسلمانان جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت جمهوری اسلامی ایران، علما و مراجع عظام تقلید، ملت ایران، مدافعان اسلام، همرزمان و شاگردان آن مرحوم، بستگان و خانواده دانشمند شهید تسلیت می گویم.

 از خداوند متعال خواستارم که روح پیروز این شهید بزرگوار را با شهدای کربلا و شهدای اسلام محشور کند.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته۔

کرم علی حیدری المشهدی
مدیر حوزه حضرت امام عصر (عج) حیدر آباد سند پاکستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha