جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نیره قوی

حوزه/ معاون امور بانوان سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: لازمه غلبه بر فتنه های پیش روی کشور، تقویت روحیه انقلابی ملت به خصوص نسل جوان است.

نیره قوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: ما هر زمان که با اندیشه و روحیه انقلابی رفتار کرده ایم، در مواجهه با فتنه ها و توطئه های سخت و پیچیده دشمن، به یاری و عنایت خدای متعال موفق بوده ایم و از این به بعد نیز در مواجهه با فتنه های آینده باید به دنبال تقویت روحیه انقلابی در جامعه چه در میان مسئولان و چه آحاد مردم خصوصاً نسل جوان باشیم.

وی افزود: آنچه مسلم است این که جنگ میان حق و باطل همچنان وجود دارد و ما در این نبرد تمام عیار و سخت، بدون تفکر و روحیه انقلابی که البته خود ریشه در آموزه های ناب دینی ما دارد، موفق و سربلند نخواهیم بود و به همین خاطر است که در سال های اخیر مقام معظم رهبری، این همه تأکید بر لزوم حفظ و تقویت روحیه انقلابی در کشور دارند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی همچنین گفت: جنایات آمریکا و صهیونیسم علیه دانشمندان کشورمان همچون قضیه اخیر و ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده، بار دیگر نشان داد که آمریکا شیطان بزرگ است و چه جمهوری خواهان در رأس کار باشند و چه دموکرات ها، در دشمنی و شیطنت آمریکایی ها علیه کشور ما و دیگر مظلومان و حق طلبان عالم، تفاوتی نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: آن چه مسلم است این که نبرد میان حق و باطل همچنان باقی است، منتهای مراتب به اقتضای زمان، شیوه ها و روش ها و تاکتیک ها در این میان تغییر پیدا می کند اما در اصل وجود دشمنی ها، شک و تردیدی نباید داشت.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha