جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: از دشمنان اسلام و انقلاب انتظاری جز توهین و افترا و دشمنی نیست، اما از مدعیانی که سالها خودشان را بعنوان نیروهای انقلابی و پیرو مکتب امام معرفی نموده و در مسئولیت های مهم و کلیدی در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفتند، این نوع تفکر و تحلیل و بیان آن در مصاحبه جای تاسف و تعجب دارد و به هیچ وجه قابل اغماض و توجیه نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در واکنش به توهین عیسی کلانتری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در پیامی نوشت: در خبرها آمده است: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در مصاحبه ای که بصورت گسترده در فضای مجازی انتشار یافته است به ساحت مقدس حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران توهین نموده است.

توهین و افترا به رهبران الهی و آسمانی سابقه ی تاریخی دارد، و منحصر به زمان و مکان و موقعیت جغرافیایی خاصی نیست. کافران و مشرکان و منافقان همواره با استفاده از ابزار افتراء، توهین، تمسخر و تخریب، به مقابله با رهبران الهی می رفتند.

البته از دشمنان اسلام و انقلاب انتظاری جز توهین و افترا و دشمنی نیست، اما از مدعیانی که سالها خودشان را بعنوان نیروهای انقلابی و پیرو مکتب امام معرفی نموده و در مسئولیت های مهم و کلیدی در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفتند، این نوع تفکر و تحلیل و بیان آن در مصاحبه جای تاسف و تعجب دارد و به هیچ وجه قابل اغماض و توجیه نیست.

فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ/ آقایان به کجا می روید ؟

اینجانب این اقدام موهن را بشدت محکوم نموده و از مبادی ذیربط درخواست میکنم بطور جدی و فوری با این هتاکی آشکار برخورد نموده و نامبرده را از همه ی مسئولیت ها برکنار نمایند.

بر پایه این گزارش، اخیراً فیلمی از عیسی کلانتری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران منتشر شده که حاوی توهین و جسارت بی‌سابقه‌ای به حضرت امام خمینی(ره) است. در این فیلم کوتاه او ابتدا می‌گوید که «خالی کردن پشت شاه در خارج از کشور موجب سقوط حکومت پهلوی شد.» و سپس در پاسخ به این سؤال که «یعنی فکر می‌کنید بین امریکایی‌ها و امام مذاکره‌ای صورت گرفت؟» ابتدا با لحنی که گویا یقینی ندارد، می‌گوید: «نمی‌دانم، من خبر ندارم»، بعد، کمی مکث می‌کند، لبخندی به تمسخر می‌زند و با جسارتی سؤال‌برانگیز می‌کند: «شاید به این صورت بشود راحت گفت که حضرت امام فرزند ناخلفی برای آن‌ها بود!» و بعد ادامه می‌دهد: «آن‌ها پشت شاه را خالی کردند و از این فرصت هم انقلابی‌ها به رهبری امام حداکثر استفاده را کردند.»

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha