شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نقد وهابیت

حوزه/ حجت‌الاسلام آل کثیر، از برگزاری دوره تخصصی نقد وهابیت ویژه طلاب، روحانیون و فعالان فرهنگی مساجد در شهرستان شوش برگزار شد.

حجت‌الاسلام مسعود آل کثیر، مسئول برگزاری دوره تخصصی نقد وهابیت و رابط بین مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) و قرارگاه خاتم الأوصیاء شهرستان شوش، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از برگزاری دوره تخصصی نقد وهابیت خبر داد و اذعان داشت: این دوره به همت قرارگاه خاتم الأوصیاء، مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) و سازمان تبلیغات شهرستان شوش برنامه‌ریزی و طراحی‌شده که جلسه نخست آن در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش برگزار شد.

 وی افزود: هدف از برگزاری این دوره آشنایی با افکار و اعتقادات فرقه ضاله وهابیت و آشنایی با شیوه‌های پاسخگویی به شبهات آن‌هاست.

حجت‌الاسلام آل کثیر، در ادامه اظهارداشت: این دوره قرار است در سه جلسه و در روزهای چهارشنبه هر هفته، در قالب دو کلاس مجزا در موضوعات جریان شناسی، نفاق و تکفیر و روش پاسخگویی به شبهات برگزار شود.

وی در پایان گفت: اساتید این دوره حجج‌اسلام بگعان و حلفی است که با حضور جمعی از روحانیون مبلغ، فرهنگیان بسیجی و معتمدین شهرستان شوش دانیال(ع) در حال برگزاری می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha