شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 932239
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
اطلاعات مکانی GIS

حوزه/ روابط عمومی گروه جهادی شهید فرجوانی خوزستان از کلیه عزیزانی که با مبانی سیستم اطلاعات مکانی GIS آشنا هستند یا درزمینه فناوری اطلاعات (IT) تخصص دارند، جهت همکاری خیرخواهانه و داوطلبانه، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، روابط عمومی گروه جهادی شهید فرجوانی خوزستان در اطلاعیه‌ای از کلیه عزیزانی که با مبانی سیستم اطلاعات مکانی GIS آشنا هستند یا درزمینه فناوری اطلاعات (IT) تخصص دارند، جهت همکاری خیرخواهانه و داوطلبانه، دعوت به همکاری کرده است.

در این اطلاعیه آمده است؛ همان‌گونه که مستحضرید، شهر اهواز و برخی نقاط دیگر استان، در روزهای گذشته، درگیر بحران آب‌گرفتگی بوده وعدم وجود یک اتاق وضعیت (یا همان مانیتورینگ) و همچنین فقدان سناریوهای کارشناسی و فنی مقابله با بحران‌های احتمالی، از خلأها و ضعف‌های اساسی مدیریت بحران استان و اهواز بوده و در مواقع بحرانی، کار را دشوار می‌نماید.

ازآنجایی‌که مطالبه گری، فقط انتقاد و نقد وضعیت موجود نیست و کمک کردن و در کنار متولیان امر قرار گرفتن برای پذیرش مسئولیت خدمت‌رسانی نیز از اصول مسلم مطالبه گری صحیح است، لذا خادمین گروه جهادی شهید فرجوانی در نظر دارند که با استفاده از فناوری‌های نوین (که متأسفانه تا حدود زیادی در استان ما مغفول مانده است)، جهت بهبود فرآیندهای خدمت‌رسانی به مردم شریف استان، به‌قدر وسع، گام بردارند.

بدین منظور، گروه جهادی شهید فرجوانی خوزستان درصدد هستند که جهت رفع نقیصه ساختاری صدرالاشاره و استفاده از آثار مفید مترتب بر بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، خصوصاً فناوری‌های موجود در حوزه «سیستم اطلاعات مکانی»، اقدام به راه‌اندازی یک واحد تخصصی در این زمینه نماید.

لذا روابط عمومی گروه جهادی شهید فرجوانی خوزستان، از کلیه عزیزانی که با مبانی GIS آشنا هستند یا درزمینه فناوری اطلاعات (IT) تخصص دارند، جهت همکاری خیرخواهانه و داوطلبانه، دعوت به عمل می‌آورد.

ضمناً درصورتی‌که افرادی واجد شرایط لازم باشند، آموزش‌های لازم متناسب با نیاز طرح، به ایشان داده خواهد شد.

شماره تماس روابط عمومی گروه جهادی شهید فرجوانی خوزستان: ۰۹۱۶۳۱۱۳۴۱۰

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha