جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست صمیمی روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس استان کرمانشاه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان به دنبال مقصر جلوه دادن ولایت، در مشکلات اقتصادی هستند، در حالی که دولتمردان و مسئولانی که دل در گرو غرب دارند، باید پاسخگوی وضع اقتصادی موجود باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، عصر امروز در سالن شهید دکامی سپاه ناحیه کرمانشاه، در جمع روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس، اظهار داشت: قابل قبول نیست که برخی چهره های سیاسی با وعده و وعیدهای دهان پُرکُن برای جلب نظر آرای مردم، در بزنگاه عمل، باری را از دوش مردم برنداشته، بلکه مسبب وضع کنونی هستند.

وی بیان کرد: دشمنان قسم خورده از سوءاستفاده مدیریت ضعیف در ساماندهی بازار و قیمت ها و کوچکتر شدن سفره مردم، با شیطنت نوک پیکان تخریب ها را روانه ولایت می کنند و به دنبال مقصر جلوه دادن ولایت، در مشکلات اقتصادی هستند، در حالی که دولتمردان و مسئولانی که دل در گرو غرب و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار دارند، باید پاسخگوی وضع اقتصادی موجود باشند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهار کرد: مدیریت و سیاستگذاری های اقتصادی را می شود با تکیه و اعتماد به جوانان نخبه و قطع امید از خارج، همانند توانمند سازی صنعت هسته ای و موشکی را سازماندهی کرد.

وی  خاطر نشان کرد: از نزدیک شاهدیم که به محض شیوع « ویروس منحوس» همه دلدادگان و خادمان مردم، از جمله جهادگران سلامت و روحانیون بسیجی پای کار آمدند و حماسه آفریدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha