جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
درخواست مسلمانان پرستون برای ارتقاء ساعات استفاده از مسجد رد شد

حوزه/ شورای شهر پرستون در شمال انگلستان، به بهانه ترافیک و ایجاد سر و صدا، درخواست جامعه کوچک اسلامی را برای افزایش ساعات کاری مسجد محلی رد کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از lep، درخواست مسجدی‌ها در شهر پرستون، واقع در لانکشایر در شمال انگلستان به منظور افزایش ساعات کاری، توسط شورای شهری رد شد.

یک مینی مسجد ، در یک خانه نیمه مستقل در پرستون ، درخواست داده بود تا شورای شهر در عدم پذیرش تمدید ساعات کاری و اجازه حضور نمازگزاران تجدید نظر کند که این درخواست رد شد.  

 گفته می‌شود مسجد تنها اجازه دارد از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب باز باشد و تنها ۸ نمازگزار اجازه اقامه نماز در این مسجد را دارند. انجمن مسلمانان درخواست داده بودند که مسجد از ساعت ۵.۳۰ صبح تا ۱۱.۳۰ شب افتتاح شود و حداکثر ۲۰ نمازگزار را میزبانی کند.

شورای شهری با بهانه افزایش سر و صدا، و مشکلات پارکینگ برای ساکنین محلی این درخواست را بار دیگر رد کرد. این درحالی است که شواهد حاکی از این است که پیش از این مکالمات مسلمانان قبلا مزاحمتی برای همسایگان ایجاد نکرده و به نظر می‌رسد علل دیگری در عدم ارتقای ساعات استفاده از مسجد وجود داشته باشند.

 جامعه اسلامی در درخواست خود استدلال کرده بود که این شورا  پیش از این هیچ شکایتی در مورد صدا در زمان فعالیت نمازخانه دریافت نکرده است.

مشاور برنامه ریزی این گروه نیز اظهار داشت: اینجا یک مکان آرام و محلی برای اقامه نماز است و کار خاصی انجام نمی‌دهد که بخواهد صدای آزاردهنده تولید کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha