دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پژوهش

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی گفت: امروزه یکی از رسالت های مهم جوانان مؤمن و انقلابی، تولید علم و انجام پژوهش در عرصه های مورد نیاز نظام اسلامی است.

دکتر علی اصغر حبیبیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، اظهار داشت: پژوهش و تولید علم، زیربنای رشد و توسعه هر جامعه ای است و لذا ما نیز برای آن که بتوانیم بر مشکلات خود فائق آمده و زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم کنیم، ناگزیر از توجه به مقوله علم و پژوهش هستیم.

وی افزود: به لطف الهی انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۲ سال اخیر در عرصه ها و زمینه های گوناگون، موفقیت های چشمگیری داشته به خصوص در زمینه تولید علم و انجام تحقیقات و پژوهش های بنیادین و کاربردی که این ها باید برای مردم به خوبی تبیین و تشریح شود تا دشمنان نتوانند با شبهه افکنی و ایجاد تردید در اذهان جامعه به اهداف شوم خود در جنگ روانی علیه نظام و انقلاب دست پیدا کنند.

مدرس دانشگاه همچنین گفت: یکی از راه های مهم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، بهره گیری حداکثری از ظرفیت کارهای پژوهشی است و در مقطع کنونی به خصوص از جمله انتظارات از جوانان مؤمن و انقلابی، اهتمام در زمینه پژوهش آن هم ناظر به نیازها و مسایل اصلی نظام اسلامی می باشد.

وی بیان داشت: از جمله سرمایه های ما در این باره، وجود نیروی تحصیل کرده ی جوان و بانشاط و در عین حال پایبند به ارزش های دینی و آرمان های انقلابی در کشور است که می توانند در زمینه ی تولید علم و پژوهش، راه نورانی شهدایی چون دکتر شهریاری ها، شهید احمدی روشن ها و شهید فخری زاده ها را بپیمایند و هر چه بیشتر و بهتر مایه افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha