شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پوسترهای نفرت‌محور در مرکز اسلامی جدید کویینز‌تاون

حوزه/ پخش پوسترهای نفرت محور با تصاویری از کاریکاتورهای موهن پیامبر اسلام (ص) در مرکز اسلامی جدید کویینزتاون در نیوزیلند باعث نگرانی‌هایی در میان اعضای جامعه اسلامی شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از stuff، مرکز اسلامی جدید کویینزتاون در نیوزیلند، اخیرا شاهد نصب پوسترهای نفرت‌محور حاوی کاریکاتورهای موهن پیامبر اسلام (ص) بوده است.

درحالی که این مرکز اسلامی به تازگی و تنها در اوایل ماه جاری به محل جدید نقل مکان کرده، مورد جنایت نفرت محور قرار گرفته است.

پوسترهایی که تصاویر کاریکاتورهای موهن بر روی آن‌ها دیده می‌شد در محل پخش شده بودند و همسایگان برای کمک به مسجدی‌ها در جمع آوری این پوسترهای اهانت آمیز داوطلب شدند، و پس از جمع آوری برای بررسی و برداشت اثر انگشت به اداره پلیس تحویل داده شدند.

بن بوتسما ، که در کنار مسجد کار می‌کند و به تمیز کردن محل کمک کرده بود، گفت که این تصاویر از مجله طنز فرانسوی شارلی ابدو است.

وی گفت: این بچه‌ها فقط می‌خواهند اعمال دینی خودشان بپردازند و بسیار صمیمی هستند و حتی برای ما غذا می‌آورند.

وی افزودکه بر روی پوسترها فقط تصاویر نبوده و برخی از پوسترها نیز مطالب چاپ شده‌ای داشته است، اما او از آن‌ها سر درنیاورنده است.

پل باشام، فرمانده پلیس منطقه جنوب تأیید کرد که افسران اداره در حال تحقیق در این زمینه هستند و با مرکز اسلامی کار می‌کنند.

وی اطمینان داد که پلیس این موضوع را جدی می‌گیرد و همه گزراش‌های مرتبط با جرایم و سخنان نفرت محور که باعث نگرانی جوامع شود را بررسی می‌کند.

لازم به ذکر است هفته گذشته مردی در خارج از مسجد النور در شهر کرایست چرچ، شعارنویسی نفرت محور انجام داده بود که پلیس به صحبت کردن با این فرد بسنده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha