شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مصطفی رستمی - رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها

 حوزه / رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور به بیانات اخیر امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در تقدیر از پرستاران اشاره کرد و گفت: همین اندازه که نائب امام زمان(عج) از شما پرستاران راضی و خشنود است، بسیار با ارزش و جای افتخار دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، صبح امروز  از طریق ویدئوکنفرانس در نشستی با با کادر درمان و پرستاران استان قزوین، گفت: کسی که در راه مراقبت از بیماران می‌کوشد همانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند. کسی که یک شب از بیماری پرستاری کند از تمام گناهان خارج می‌شود و آن شب را پاک به صبح می‌رساند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا موفق‌ترین مجموعه‌ای که با سرعت و ساماندهی مناسبی وارد کمک به دستگاه‌های مسئول، دولت و کادر درمان شد، گروه های جهادی بودند و حماسه آفرینی کردند.

وی ادامه داد: در کنار فعالیت‌های جهادی، اقدامات امداد رسانی نیز توسط دانشجویان، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه کشور و همچنین کمک های مومنانه در کشور به خوبی انجام شد که جای تقدیر است.

رستمی ضمن قدردانی از تلاشهای کادر درمان به ویژه پرستاران زحمتکش بیمارستان ها، بیان کرد: پرستاری یکی از ارزشمندترین کارها است و به طور کلی هر کاری که در جهت رفع گرفتاری مردم انجام شود، دارای ارزش فراوان است.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما هر کجا مشکلی ایجاد شده و بحرانی وجود داشته است از جمله دفاع مقدس و حوادث طبیعی، حضور جریان پرستاری الهام بخش و باعث رفع سریعتر گرفتاری ها شده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور به بیانات اخیر امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در تقدیر از پرستاران اشاره و بیان کرد: همین اندازه که نائب امام زمان(عج) از شما پرستاران راضی و خشنود است، بسیار با ارزش و جای افتخار دارد.

 رستمی تصریح کرد: آنچه باعث شد دوران سخت کرونایی را با وجود تنگناها و تحریم‌های ناجوانمردانه پشت سر بگذاریم، اعتماد به نفس ملت ایران بود. اگر نحوه برخورد ایران با کرونا را با سایر کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه کنیم، وجود این اعتماد به نفس در نزد ایرانیان به عینه قابل رویت خواهد است.

وی ضمن آرزوی توفیق برای کادر درمان و مدافعان سلامت، پیروزی جامعه بر این ویروس منحوس را از خداوند متعال درخواست کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha