جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران فارس خواستار رسیدگی به مسائل فرهنگی شهر از جمله دوچرخه سواری بانوان در سطح شیراز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، امروز در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری استان فارس که در مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد، به روند علم آموزی طلاب و سطح دانش آنان پرداخت و اظهار کرد: حدود ۱۰ نفر از طلاب در رشته فقه خانواده سطح چهارم فارغ التحصیل شدند.

وی همچنین در ادامه خواستار رسیدگی به مسائل فرهنگی شهر از جمله دوچرخه سواری بانوان در سطح شیراز شد و اضافه کرد: امیدواریم این مسائل در سطح شهر برطرف شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در خصوص فعالیت های جهادی طلاب در تغسیل اموات کرونایی تصریح کرد: حدود ۱۰ ماه است که طلاب در این بخش مشغول فعالیت جهادی هستند و توقع ما نیز حمایت از این عزیزان است که البته بخشی از ادارات شهری از جمله شهرداری کم کاری هایی صورت گرفته است.

حجت الاسلام سید کاظم، رئیس کل دادگستری فارس، نیز در ادامه این نشست عنوان کرد: با ابراز خوشحالی از فعالیت بانوان طلبه در سطح استان، گزارشاتی پیرامون فعالیت های انجام شده توسط دادگستری استان همچون جمع آوری محل فروش مشروبات الکی، پیشگیری از ورزش های مختلط آقایان و بانوان در سطح شهر و دیگر مسائل فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha