شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غذارسانی جامعه اسلامی برتون به بی‌خانمان‌ها در کریسمس

حوزه/ جامعه اسلامی برتون در انگلستان، در ایام کریسمس، رویدادی برای غذارسانی به افراد بی‌خانمان راه اندازی کرده و غذای رایگان به کارتن‌خواب‌ها اهدا می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از derbytelegraph، مسلمانان پاکستانی‌تبار در برتون، شهرکی در انگلستان، در ایام کریسمس به کمک افراد بی‌خانمان شتافته و با اهدای غذای رایگان، به آن‌ها کمک‌رسانی می‌کند.

سازمان عام المنفعه «بشریت متحد می‌شود» که از کارتن خواب‌ها حمایت می‌کند و یک آشپزخانه سوپ رایگان هفتگی را از مسجد جامع مرکزی رضوی در خیابان اکسبریج اداره می‌کند، بانی این طرح است.

رویداد غذارسانی برای کریسمس روز یکشنبه ۲۷ دسامبر از ساعت ۱۱.۳۰ صبح تا ۱ بعدازظهر برگزار می‌شود و غذای تهیه شده توسط داوطلبان برای بی‌خانمان‌ها فرستاده می‌شود که در غیر این صورت ممکن است این کریسمس گرسنه بمانند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال قرار است وعده‌های غذایی به صورت بسته‌بندی توزیع شده و قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شوند.

برگزارکنندگان اعلام کردند که شرکت در این رویداد برای همه آزاد است و آن‌ها سعی دارند در دوران قرنطینه‌های کرونا، وضعیت بهتری را برای مردم فراهم سازند.

 ظهور حسین بنیانگذار این سازمان خیریه گفت: ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه در این ایام خوش هستند و برای  همین این رویداد اجتماعی را سازماندهی کردیم.

وی افزود: به منظور پیروی از دستورالعمل‌ها، تعداد داوطلبان را محدود کرده‌ایم تا مطمئن شویم که مراحل بهداشتی به طور صحیح  دنبال می‌شوند.

حسین خاطرنشان کرد: مشاهده علاقه‌ای که داوطلبان نشان می‌دهند شگفت انگیز است. و می‌بینیم که همه در طول یک سال سخت برای برپا داشتن این رویداد با هم کار کردند.

سخنگوی مسجد گفت که وعده های غذایی روز شامل مرغ و سبزیجات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha