جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهیدان یزدی(علی اکبر و علی اصغر تقی زاده بافقی)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پی درگذشت مادر شهیدان علی اکبر و علی اصغر تقی زاده بافقی، پیام های تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» دریزد، بی بی رقیه محمودیان مادر شهیدان تقی زاده آسمانی شد. این مادر در یک روز  ۲۳ اسفندماه ۱۳۶۳ داغدار دو پسرش شهیدش شد.

شهید علی اکبر تقی زاده بافقی متولد۱۳۴۱/۱۲/۲۲ و علی اصغر تقی زاده بافقی متولد۱۳۴۷/۵/۹ در شرق دجله در عملیات بدر به شهادت رسیدند.

آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهیدان تقی زاده بافقی
سلام علیکم؛

درگذشت مادر مؤمنه و پرهیزکار، والده مکرمه شهیدان علی اکبر و علی اصغر تقی زاده موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی تردید پدران و مادران شهدا سرمایه های ارزشمند کشورمان هستند که در سراسر زندگی با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج مکتب ناب ایثار وشهادت بوده اند.

اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار را به شما، خانواده های معزز شهدا و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان رحمت واسعه و علو درجات آن فقیده سعیده و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسألت می نمایم. 

*پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مادرگرامی مرحومه مغفوره بی‌بی رقیه محمودیان مادر شهیدان علی اکبر و علی اصغر تقی زاده بافقی،موجب اندوه و تأثر شد.

رحلت این مادر فداکار و صبور، یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه جنت الهی، هم‌نشینی با شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان گرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha