جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عارف حسین الجانی

حوزه/ عارف حسین الجانی گفت: به خاطر اینکه اصول طلایی قائد اعظم محمد علی جناح فراموش شده است، امروز میهن عزیز با سخت ترین شرایط خود رو برو ‌است.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری حوزه، عارف حسین الجانی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در پیام خود در رابطه با سالروز تولد قائد اعظم این کشور محمد علی جناح گفت: به خاطر اینکه اصول طلایی قائد اعظم فراموش شده است، امروز میهن عزیز با سخت ترین شرایط روبرو است. پیروی از ایده های قائد اعظم مهمترین وظیفه در زمان حاضر است.

وی گفت: متأسفانه، تحت یک توطئه، تلاش می شود که کشور صهیونیستی اسرائیل به رسمیت شناخته شود، ما باید با قراردادن افکار قائد اعظم به عنوان مبنای اصلی خود، با به رسمیت شناختن اسرائیل مخالفت کنیم.

رئیس این سازمان اظهار داشت: بنیانگذار پاکستان، قائد اعظم محمد علی جناح صدایی توانا از مسلمانان مظلوم شبه قاره و فلسطین بود و مخالفت با کشور نامشروع صهیونیستی اسرائیل تفسیر واقعی قائد اعظم است.

وی در پایان گفت: تحت یک توطئه در مؤسسات آموزشی ما، سخنرانی های قائد اعظم را از برنامه درسی حذف می کنند تا دانش آموزان را از آموزه های وی دور نگه دارند، که جای تأسف است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha