چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 935743
۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹

حوزه/ شبکه آی‌فیلم، این پنجشنبه فیلم سینمایی «دزد و پری» را برای طرفدارانش در کشورهای فارسی‌زبان پخش می‌کند.

به‌گزارش خبرگزاری حوزه، کانال آی‌فیلم ۲، این هفته فیلم کمدی موزیکال «دزد و پری» را برای پخش در روز پنجشنبه انتخاب کرده است.

«دزد و پری» چهارمین ساخته حسین قناعت و بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره بیست‌وهشتم فیلم کودک بوده است. یاس نوروزی بازیگر خردسال این فیلم، دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک را در بخش سینمای ایران این دوره از جشنواره فیلم کودک به‌ دست آورد.

 در این فیلم می‌بینید: آقای ابطحی پیرمرد نظامی بازنشسته‌ای است که به درخواست دخترش نوشین که در شرایط اضطرار قرار گرفته اداره مهدکودکش را برای یک روز قبول می‌کند. بچه‌های مهد تصور می‌کنند جایگزین مربی دوست‌داشتنی‌شان شده و او را در مخمصه‌هایی می‌اندازند که...

بازیگرانی همچون بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی، رامین ناصرنصیر، نادر سلیمانی، نگین معتضدی، مرتضی زارع، حمید کاشانی، مهدی تارخ، کاظم برزگر، فرشاد حسینی موحد، سارا روستاپور، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و پارسیا شکوری‌فرد در این فیلم بازی کرده‌اند.

«دزد و پری» قرار است پنجشنبه ۱۱ دی، ساعت ۱۵ به‌وقت تهران، ۱۶ به‌وقت کابل و ۱۶:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان، از آی‌فیلم۲ پخش شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha