سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 935909
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مدرسه فیضیه

حوزه / شیخنا! جنابتان را چه شده که به حمایت از یکی از مهره های اصلی دشمن متخاصم اسلام و ایران و مزدور سرویس‌های جاسوسی و تروریسم رسانه‌ای پرداختید؟ همان جرثومه فسادی که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را، سردار کودک کش نامید و هزاران جوان را به وسیله دروغ پردازی های خود از مسیر اسلام و انقلاب منحرف کرد و امنیت نظام اسلامی را به خطر انداخت.

بعه گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، جمعی از طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره) تهران در بیانیه ای با عنوان «از فیضیه تا اِستراسبورگ» اظهارات شیخ هتاک را محکوم کردند و خطاب به او آورده اند: چه بر سر شما آمده که به جای دشمنی و افشای جنایات یزیدیان زمان و روشنگری در خصوص خطر دشمن اسرائیلی، آمریکایی و سعودی که دستانشان به خون میلیونها انسان بی گناه در پهنه گیتی آلوده است،  نظام اسلامی و امام خامنه‌ای عزیز را که مظهر اقتدار و صلابت اسلام و مسلمین و مدافع حقوق مظلومان عالم است را متهم می‌نمایید؟ و در دفاع از منافقین خلق که ۱۷۰۰۰ انسان بی گناه را ترور و شکنجه کردند، جلاد را به جای شهید جا می‌زنید و گناه باغیان و شورش‌گران علیه حکومت اسلامی را که امنیت و مال و ناموس ایران عزیز را به خطر انداختند، تطهیر می‌نمایید؟

متن بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الذی انعم علینا بنعمة الولایة»

از فیضیه تا اِستراسبورگ 

« قُلْ هَلْ نُنَبِّئُکُم بِالْأَخْسَرِینَ أَعْمَالًا ، الَّذِینَ ضَلَّ سَعْیُهُمْ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَهُمْ یَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ یُحْسِنُونَ صُنْعًا» (کهف۱۰۳)

 جناب آقای شیخ محمود امجد!

با دلی مجروح و غمی جانکاه ، خسران و سقوط بصیرت سیاسی و اخلاقی جنابعالی، از دست رفتن تمام مجاهدت های گذشته شما را ناباورانه به تماشا نشسته ایم و خدا می‌داند این روز ها برای ارادتمندان دیروزتان چقدر سخت می‌گذرد.

 آنگاه که به توصیه‌های مشفقانه ما در نامه قبلی در دوران فتنه ۸۸ اعتنا نکردید و برای آن سخنان در جلسه امام زاده صالح تهران، در باب لزوم اطاعت و دفاع از نظام اسلامی و شخص ولی امر مسلمین گوش شنوایی نداشتید، به عیان تحقق آیه شریفه : «وَمَا أَنتَ بِهَادِی الْعُمْیِ عَن ضَلَالَتِهِمْ إِن تُسْمِعُ إِلَّا مَن یُؤْمِنُ بِآیَاتِنَا فَهُم مُّسْلِمُون» (و تو هدایت ‏کننده کوردلان از گمراهی ‏شان نیستی، و نمی ‏توانی [دعوتت را] جز به آنان که به آیات ما ایمان می ‏آورند و تسلیم [فرمان ‏ها و احکام‏] خدا هستند، بشنوانی). (نمل/ ۸۱). ، را در وجود شما دیدیم.

در آن جلسه از شما خواهش کردیم اگر به آنچه در خصوص وجوب حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و لزوم پشتیبانی از ولایت فقیه به ما آموخته اید اعتقاد ندارید، حداقل سکوت اختیار کنید تا دشمنان از حرفهای شما سوء استفاده نکرده و انقلاب اسلامی و شخص رهبری معظم را تضعیف نکنند اما شما با میدان دادن به خنّاسان و بیمار دلانی که از حسادت و دشمنی با مولا و مقتدایمان امام خامنه‌ای حفظه الله، انگشت غیظ به دندان می‌گرفتند، به مسیر انکار ولایت و حکومت اسلامی و تخریب و تضعیف رهبری معظم باز گشتید و با نادیده گرفتن بزرگواری‌ها و رفتار کریمانه رهبر عزیز و معظم انقلاب نسبت به اشتباهات و کم لطفی‌هایتان دوباره ناسپاسانه هم پیاله منافقان و دشمنان اسلام و انقلاب و امام خمینی و رهبر معظم انقلاب شدید.

اظهارات سخیف و موهنی توسط جنابعالی و فرزند بی‌سواد و مطرود شما که به دنبال دیده شدن است،  بر علیه روحانیت شیعه و رهبر سربلند و محبوب قلب‌ها حضرت آیت الله العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای، از کشور فرانسه مخابره شد و رسانه های عبری - عربی با ذوق زدگی تمام به نام پیام استاد اخلاق فراری از وطن از قول جنابتان منعکس شد، ما از این سخنان اظهار برائت می‌کنیم و آنرا در جهت تحقق آنتی تز انقلاب می‌دانیم و در دفاع از حریم ولایت، نظام مقدس اسلامی و حرمت خون پاک شهیدان و خانواده های معظم شهدا خطاب به ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی بویژه جامعه حوزوی و دانشگاهی، نکاتی بعرض می‌رسانیم:

 ما از آیه آیه قرآن کریم و مکتب پیر و مراد همیشگی‌مان خمینی کبیر و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای عزیز هسته ای ایران سربلند و لسان خود شما در مجالس عزای امام حسینی - که تمام عزت و آبرویتان را از روضه‌ها و ترویج فرهنگ آن حضرت داشتید - به خوبی آموختیم که در راه حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای، با احدی حتی پدر و مادر و فرزندان و عزیزان خود رو دربایستی و مماشات نداشته باشیم .

آقای امجد! چشم هایتان را بگشایید و گوش‌هایتان را باز کنید و ببینید که شما در اظهارات ساختارشکنانه اخیرتان، دشمنان امام حسین و اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاد کردید و قلب نازنین امام زمان و مردم مؤمن، ولایی و انقلابی خصوصاً خانواده معزز شهدا را به درد آوردید. شما و فرزند دردانه‌تان حداقل ادب مورد انتظار از یک انسان فرهیخته را رعایت نکردید.

 استاد امجد! جنابتان را چه شده است که به حمایت از یکی از مهره های اصلی دشمن متخاصم اسلام و ایران و مزدور سرویس‌های جاسوسی و  تروریسم رسانه‌ای پرداختید؟ همان جرثومه فسادی که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را، سردار کودک کش نامید و هزاران جوان را به وسیله دروغ پردازی های خود از مسیر اسلام و انقلاب منحرف کرد و امنیت نظام اسلامی را به خطر انداخت.

چه بر سر شما آمده که به جای دشمنی و افشای جنایات یزیدیان زمان و روشنگری در خصوص خطر دشمن اسرائیلی، آمریکایی و سعودی که دستانشان به خون میلیونها انسان بی گناه در پهنه گیتی آلوده است،  نظام اسلامی و امام خامنه‌ای عزیز را که مظهر اقتدار و صلابت اسلام و مسلمین و مدافع حقوق مظلومان عالم است را متهم می‌نمایید؟ و در دفاع از منافقین خلق که ۱۷۰۰۰ انسان بی گناه را ترور و شکنجه کردند، جلاد را به جای شهید جا می‌زنید و گناه باغیان و شورش‌گران علیه حکومت اسلامی را که امنیت و مال و ناموس ایران عزیز را به خطر انداختند، تطهیر می‌نمایید؟

بر اساس منطق شما که این جرثومه‌های تروریست را شهید می‌نامید، صدام و شمر و خولی هم که از منافع و جان و مقام خود دفاع می‌کردند شهید محسوب می‌شوند، آیا نتیجه سالها درس خواندن در حوزه‌های علمیه و تلمذ در نزد بزرگان عرفان، علامه طباطبایی و حضرات آیاتِ عظام بهاء‌الدینی و بهجت، این است؟ وای بر شما که آن همه عزت و احترام را با این سرنوشت معامله کردید.

این انقلاب و رهبر عزیز آن، همان انقلاب و رهبری است که بارها از روی اعتقاد در عظمت آنها سخن می‌گفتید، انقلابی که روز به روز قوی‌تر، با صلابت‌تر و تابان‌تر شده است از این رو است که هر چه زمان می‌گذرد  تعفن و فساد ناخالصی‌ها و کژی‌ها در مقابل این خورشید عالم تاب عیان‌تر می‌شود.

شیخنا! آنکه تغییرکرده و توان استقامت بر صراط مستقیم را نداشته شمایید و چراغی را که پیر جماران افروخت و با وجود مبارک و مقتدر مولایمان سید علی خامنه‌ای، عالم افروز شد با این سخنان و گفتارها خاموش شدنی نیست: «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّـهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّـهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» می‌خواهند نور خدا را با دهان‏هایشان خاموش کنند درحالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند. (صف/۸). رجاء واثق داریم این انقلاب را پایانی نیست جز اتصال به حکومت عدل مهدوی(عج).

قبل از شما افراد زیادی سعی کردند نهال انقلاب را از ریشه برکنند اما می‌بینند به برکت اخلاص و مجاهدت عالمان راستین و شهیدان، اینک به درخت تناوری تبدیل شده است که از گزند هر طوفانی مصون است.

استاد امجد! شما خود مصداق آیه‌ای هستید که مطلع سخن خویش قرار دادید: «بگو آیا شما را خبر دهم که زیانکارترین مردم کیست؟ آنان که در زندگی دنیا تلاششان گم و نابود می‌شود، در حالی که می‌پندارند (همچنان) کار شایسته و نیک انجام می‌دهند». (کهف ۱۰۴ - ۱۰۳)

سادگی و بساطت شما در کنار شکل گیری و رشد حلقه‌ای نامبارک از افراد معاند و معارض با ارزش ها، با محوریت فرزند رهزنِ مخبَّط‌تان شما را در آستانه سقوط در دره عمیق «شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ» قرار داده و هرآنچه داشته‌اید را «هَباءً مَنْثُورا»  ساخته است.

این حلقات و حزب‌ها  تکرار قصه پر غصه طول تاریخ انسانیت است که خداوند متعال فرمود: «اسْتَحْوَذَ عَلَیْهِمُ الشَّیْطَانُ فَأَنسَاهُمْ ذِکْرَ اللَّـهِ  أُولَـئِکَ حِزْبُ الشَّیْطَانِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّیْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ» شیطان بر آنان چیره و مسلط شده و یاد خدا را از خاطرشان برده است، آنان حزب شیطان‏‌اند، آگاه باش که حزب شیطان یقیناً همان زیان‏کاران‏‌اند! (مجادله/۱۹) و شما اکنون شیخ صنعانِ منافقین، اپوزیسیون خارج نشین، سلطنت طلبان و دلباختگان امریکا و اسرائیل جنایتکار هستید. «و ما عَلینا الّا البَلاغ».

اما در پایان خوب است نگاهی به گذشته خود بیاندازید و ببینید که شیخ محمود امجدی که ما می شناختیم هیچ نسبت و سنخیتی با محمود امجد استراسبورگ نشین ندارد. 

 ندای علی علی مولا و حسین حسین‌های آقای امجد ما هنوز از ذهن و یاد ما فراموش نشده است.

اما مع الاسف آنچه امروز می‌بینیم مصداق عباراتی شده که بارها از محضرتان شنیده بودیم:

 « با آل علی هر که دراُفتاد وراُفتاد» و «هرکه با ولی فقیه درافتد خوار و خفیف و ذلیل می شود»، شمایی که بارها می‌گفتید: «من بهتر از آیت الله خامنه‌ای برای رهبری سراغ ندارم» ، شما که بر منبر مسجد کوی دانشگاه فریاد بر می‌آوردید : «من پاچه‌ی کسی که به آقای خامنه‌ای توهین یا جسارت کند را می‌گیرم» و  شما که آقای منتظری را آدم ساده‌ای می دانستید که لجاجتش مزید بر علت شده بود.

آری! درست می‌گفتید، در طول این سالها با چشمان خود دیدیم هرکه با سیّد علیِ عزیزتر از جانمان در افتاد خوار و ذلیل شد و امروز هم که خود شما از تشویق‌های ضد انقلاب خارجه نشین به وجد آمده‌اید در مقابل این سلاله زهرای اطهر بر مرکب سادگی و لجاجت و حسادت سوار شده‌اید و نقش شعبان بی‌مخ را در مقابل انقلاب اسلامی اجرا می‌کنید، بدانید که اگر آتش هم باشید، جای خود را بیشتر نمی‌سوزانید :«بَل لَّجُّوا فِی عُتُوٍّ وَنُفُور».ٍ  ولی همچنان در سرکشی و گریز از حق پافشاری کردند.(ملک/٢١)

و کلام آخر را با خالق یکتا می‌گوییم و به او شکوه می بریم که خداوندا خوب می‌دانی که این شیخ، به گردن ما و بسیاری جوانان، دانشجویان و طلاب حق دارد و در دستگاه امام حسین سالها تعزیه داری نموده است، بدین جهت ما از رحمت واسعه و عظمت دستگاه اباعبدالله الحسین (علیه السلام) امید نظر رحمت برای مستبصر شدن او و بر طرف نمودن غبار فتنه و گمراهی داریم و هر لحظه دست به دعا داریم تا مانند شیخ صنعان به خود آید و زنار ضد انقلاب از تن برکند و با توبه از گفته هایش از تسویلات نفس و شیطان لعین رها گردد.

خداوندا از شر لوابس زمانه و عاقبت سوء، مدام بر لب زمزمه میکنیم: « اللَّهُمَّ لَا تَکِلْنِی إِلَی نَفْسِی طَرْفَةَ عَیْنٍ أَبَداً».

حکم مستوری و مستی همه بر خاتمت است

کس ندانست که آخر به چه حالت برود

جمعی از طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره)

۱- سید محمود اندرزگو

۲-محمد مصطفوی

۳- منصور زارعی

۴- محمدعلی آهنگران

۵- محمود زعفری رحقی

۶- مهدی صیاد شیرازی

۷- سیامک قیاسی

۸- محمدحسین میبدی

۹- سید ابراهیم موسوی

۱۰- سیدمصطفی نوری

۱۱- سید محمدحسین کاظمینی

۱۲- احمدرضا ربانی

۱۳- سیدمهدی علوی

۱۴- سعید بهره‌مند

۱۵- مهدی حاجیان

۱۶- سیدمحمدکاظم موسوی متقی

۱۷- سیدیوسف معصومی

۱۸- سیدمحمدعلی طاهرزاده

۱۹- سید مرتضی محصل همدانی

۲۰- سید مصطفی موسوی

۲۱- سیدعبدالله صادقی فدکی

۲۲- جواد جلالی

۲۳- حامد منیری

۲۴- میثم ناسخیان

۲۵- محمدرضا غریبی

۲۶- محسن کربلایی نظر

۲۷- محمد احمدی

۲۸- فرید فرهمند

۲۹-محمد شعبانی

۳۰- محمد علیئی

۳۱- یاسر مجاهد

۳۲-ابوذر عبادی

۳۳- علی اصغر امیر

۳۴- عیسی بزرگمهر

۳۵- مسعود اصغرزاده مجدآذر

۳۶- علی اصغر حسینی

۳۷- حسین عبدالحمید

۳۸- محمد ابریشم‌کار

۳۹- امیر مصباح

۴۰- مهدی سمیعی

۴۱- روح الله فروغی‌فر

۴۲-محمدعلی سویزی

۴۳-سیدصادق ضیائی‌نیا

۴۴-محمد خاکپور

۴۵-علی‌رضا صالحی

۴۶- عباس محمودی

۴۷-مهدی اسماعیلی

۴۸-مهدی سعادت

۴۹- سیدحمید فقیهی

۵۰- سیدمحمدجواد نعمتی

۵۱- جواد عارف

۵۲- سیدمقداد حسینی

۵۳- سیدحسین هوشی‌السادات

۵۴- حامد درانی

۵۵- سعید آریاکیش

۵۶- هانی ایرانمنش

۵۷- سیدمهدی رضوی

۵۸-محمد ملکی

۵۹- محمدمهدی قاسمی نراقی

۶۰- مهدی احمدی

۶۱- میثم جعفری

۶۲- سیدمهدی فقیهی

۶۳-داوود صدرخانی

۶۴- حسین مهدوی‌نیا

اسامی در حال تکمیل است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha