شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهید سلیمانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

حوزه/ امام جمعه بهار گفت: بنابر ظاهر ولی فقیه با انتخاب خبرگان رهبری صورت می‌گیرد اما این انتخاب برای ما حجت حساب می‌شود و لذا اگر کسی در این مسیر که مسیر نایب امام زمان(عج) است قرار گرفت، نه تنها نظام حفظ می‌شود، که خودش هم از بیراهه رفتن حفظ خواهد شد، اما اگر کسی از این راه فاصله گرفت عاقبت خودش نابود می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه بهار، امشب در جمع مردم این شهر با تاکید بر لزوم بزرگداشت یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: مهم‌ترین پیام این روز آن است که اگر کسی با نظام اسلامی در بیفتد، با وجود آنکه در هر رده‌ و با هر سابقه‌ای که باشد، اما در نهایت در سیل خروشان مردم از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه این افراد از دایره انقلاب و نظام خارج می‌شوند، گفت: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند که ذاتا عاشق ولایت و رهبری هستند و به محض آنکه متوجه واقعیت و نقشه دشمنان شوند در برابر دشمنان تبدیل به ید واحد خواهند شد و با تمام قدرت ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه بهار افزود: دشمن به خوبی متوجه شده تا زمانی که مردم پشتیبان رهبری هستند، هیچگاه به هدف خود و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد رسید.

وی با اشاره به بیان حضرت امام(ره) که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، خاطر نشان کرد: اگر مردم این جمله را به درستی درک کنند و پشتیبان ولایت فقیه باشند، هم به مملکتشان آسیب نمی‌رسد و هم به خودشان.

حجت الاسلام ارزنده با تاکید بر اینکه ولی فقیه یک مسئولیت نیست بلکه موید به عندالله است، گفت: بنابر ظاهر ولی فقیه با انتخاب خبرگان رهبری صورت می‌گیرد اما این انتخاب برای ما حجت حساب می‌شود و لذا اگر کسی در این مسیر که مسیر نایب امام زمان(عج) است قرار گرفت، نه تنها نظام حفظ می‌شود، که خودش هم از بیراهه رفتن حفظ خواهد شد، اما اگر کسی از این راه فاصله گرفت عاقبت خودش نابود می‌شود.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی برخی از افراد به ظاهر دانه درشت که خود را از ستون‌های اصلی انقلاب می‌دانستند، زمانی که در مقابل امام(ره) و حضرت آقا قرار گرفتند و با امامین انقلاب زاویه گرفتند، دیگر اسمی از آنها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هر کس با ولایت فاصله بگیرد در آخر به ذلت و بدبختی کشیده می‌شود، گفت: در مباحث اعتقادی ما مراد از صراط مستقیم در این عالم مادی، پیروی و اطاعت از اهل بیت است و هر کس به خوبی از ایشان تبعیت کند، به راحتی می تواند از پل صراط هم عبور کند.

امام جمعه بهار با اشاره به برخی هتاکی‌ها به جایگاه ولایت فقیه، مطرح کرد: گاهی اوقات برخی افراد دم از اخلاق مداری و رزمندگی می‌زنند اما زمانی که گذشته آنها را نگاه می‌کنیم نه قبل از انقلاب و نه بعد از انقلاب سابقه ای از آنها وجود ندارد و تا به حال نیز باری از دوش نظام و اسلام نتوانسته‌اند بردارند.

وی با تاکید بر اینکه این افراد تنها در دامن استکبار می‌توانند فریاد بزنند و در دل مردم ایران جایی ندارند، اظهار داشت: اینکه این روز باید هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود، به این جهت است که عموم مردم مراقب باشند تا دوباره فریب جبهه نفاق و دشمن را نخورند.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه بزرگداشت ۹ دی برای نیروهای داخلی درس و عبرت برای دشمنان است، یادآور شد: یوم الله ۹ دی برای فتنه گران درس عبرتی است که بدانند دیگر با طراحی هر نقشه‌ای نمی‌توانند به هدف خود برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha