جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه تهران با امام جمعه ورامین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران به همراه معاونان با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین و موسس مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران به همراه معاونان با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین و موسس و تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آیت الله محمودی ضمن تبریک دهه بصیرت، با اشاره به رسالت تبلیغی و پرورش طلاب، به سابقه بیش از ۴۰ ساله مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین اشاره کرد و بیان کرد: با لطف الهی حوزه های علمیه، روحانیت و طلاب عزیز روز به روز بر عزت آنها افزوده شده است؛ حوزه علمیه امام صادق (ع) هم برکات ارزشمندی را به همراه داشته است.

امام جمعه ورامین با مقایسه زمان حاضر با دوران تلخ رژیم منحوس پهلوی، افزود: در حال حاضر اگر چه مشکلاتی وجود دارد، ولی بحمدالله شاهد برکات نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف هستیم.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام سید مهدی محمودی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین در خصوص فعالیت ها و کارهای جهادی این مدرسه در سطح شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران نیز از موسس و دست اندرکاران مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین تقدیر و تشکر کرد و گفت: الحمدلله با حضور آیت الله محمودی موسس این حوزه با قدمت و با عظمت، روحانیون و طلبه های جهادی و شاگردان ممتاز و خوب امام زمان(عج) در این مدرسه پرورش یافته‌اند و امیدواریم روز به روز بر عزت و عظمت حوزه های علمیه افزوده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha