سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سلیمانی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی در جمع مردم خمینی شهر گفت: اخلاص سرلوحه کار حاج قاسم سلیمانی بود و حزب و گروه برای این شهید معنایی نداشت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خمینی شهر، حجت الاسلام  سیدهانی موسوی، پیش از ظهر امروز در مسجد امام خمینی(ره) دستگرد قداده خمینی شهر به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: اخلاص سرلوحه کار حاج قاسم سلیمانی بود و حزب و گروه برای این شهید معنایی نداشت و همه آحاد جامعه در دید ایشان یکسان بودند.

وی با بیان این مطلب که انسان های الهی در وصایای خود به افراد جامعه رستگاری را سفارش می کنند، افزود: شهید سلیمانی حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه را یک اصل بر شمرده و طاعت از ولی فقیه را به همگان سفارش می نماید و رستگاری را در اطاعت از ولی فقیه می داند.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه جهان نیاز به رهبری متصل به معصوم دارد اضافه کرد: منزه ترین عالم دین که جهان را تکان داد وباعث احیای دین مبین اسلام شد کسی جز امام خمینی (ره)نبود  که این نسخه (ولایت فقیه) نجات بخش را به  امت معرفی نمود ، لذا شیعه و سنی باید در زیر خیمه ولایت رسول الله  برای نجات بشریت تلاش کنند و افراد جامعه نباید این خیمه را رها کنند.

کارشناس فرهنگی،  اساس خباثتِ دشمنان اسلام با جمهوری اسلامی ایران را آتش زدن خیمه ولایت رسول الله برشمرد و ادامه داد: حمایت آحاد مسلمانان  از خیمه ولایت این بستر را فراهم می آورد که حرم خدا  و دیگر مکانهای مقدس در امنیت بماند.

وی در ادامه، جانفشانی شهدای اسلام را ارزشمند خواند و گفت: قطعا هر انسانی برای جان و زندگی خود ارزش قائل است، اما کسی که ارزشهای اسلامی را در خطر ببیند و ارزش آن را درک کند از جان خویش جهت حفظ ارزشهای اسلامی و به انحراف کشیده نشدن آن توسط دشمنان می گذرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر با اشاره به بخشی از وصیت نامه شهید سردار سلیمانی و توصیه به ارزش شهید و خانواده های شهدا، گفت: شهدا به دریای واسعه الهی اتصال یافته اند و وظیفه ماست که فرزندانمان را با نام و راه شهدا آشتا کنیم و فرزندان شهدا را ارج نهاده وبا دید عزتمندانه باآنها برخورد داشته باشیم.

وی به سه حربه دشمن اشاره کرد و بیان کرد: دشمن از سه حربه تطمیع، تبلیغ و تهدید استفاده می کند؛ برای خواص از حربه تطمیع استفاده می کند و قول رفاه و امکانات به خانواده هایشان را می دهد و از حربه تهدید، مردم عامه را مورد فشار قرار داده و با تبلیغات سوء، جو جامعه را نا آرام می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha