جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه /رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین با تاکید بر این که حاج قاسم اهل عمل بود نه شعار، گفت: دشمنان بدانند که سپاه پاسداران و نیروهای جبهه مقاومت هرگز دست از ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار نخواهند داشت و انتقام سختی از آمریکا و حامیانش خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ضمن تسلیت رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت الله مصباح یزدی، گفت: ایشان از همراهان حضرت امام خمینی (ره) در نهضت انقلاب شکوهمند اسلامی و مبارزان شجاع بود و عمر پر برکت خویش را در راه ترویج اسلام و تدریس علوم دینی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی  سپری کرد.

وی همچنین به اولین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی فرمانده‌ای شجاع با نگاه جهانی و اندیشه راهبردی و استراتژیکی بود.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تصریح کرد: پس از آغاز بحران سوریه و موج حملات گروه‌های تروریستی در این کشور، سردار در جبهه ضد تروریسم کنار ملت این کشور ایستاد.

وی با تاکید بر این که حاج قاسم اهل عمل بود نه شعار، ادامه داد:  دشمنان بدانند که سپاه پاسداران و نیروهای جبهه مقاومت هرگز دست از ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار نخواهند داشت و انتقام سختی از آمریکا و حامیانش خواهند گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha