جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عهد و پیمان «دختران حاج قاسم» برای ادامه مسیر شهدای مقاومت

حوزه/ آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش با عنوان «دختران حاج قاسم» در اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش با عنوان «دختران حاج قاسم» در گلزار شهدای اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

هدف از این مراسم عهد و پیمان دختران اهوازی با شهدای مقاومت بود که با پس از آن، تصاویر خود را با هشتک «من دختر حاج قاسم هستم»، «أنا ابنة الحاج قاسم» و «Im a daughter of Haj Ghasem» در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

همچنین در راستای تکریم و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش، این مراسم با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم سر مزار شهدای مدافع حرم برگزار شد.

شایان ذکر است، این مراسم به همت مدرسه علمیه خواهران امام صادق(ع)، با همکاری بسیج طلاب، مدیریت حوزه علمیه خواهران و موسسه فرهنگی افلاکیان برگزار شد.

گفتنی است اهدای یادبود سردار دل‌ها به شرکت‌کنندگان در همایش، سخنرانی، مداحی و گروه سرود از دیگر بخش‌های این مراسم شهدایی بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha