جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگاه مرد میدان

حوزه/ حجت الاسلام صافدل با اشاره به اعتقاد قلبی نسبت به تحقق اصل «ما می توانیم» در میدان عمل، آن را از مهمترین دستاوردهای انقلاب عنوان و ابراز کرد: در عمر ۴۰ ساله انقلاب، برخی از مولفه های آشکار «ما می توانیم» در میدان های نبرد نظامی و جهاد علمی متجلی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، کارگاه بصیرتی «مرد میدان» به مناسبت اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام حسین صافدل، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه برگزار شد.

حجت الاسلام صافدل در این نشست با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب، مانیفست و نقشه راه جمهوری اسلامی ایران در گذر از مرحله ۴۰ سالگی و ادامه راه پیش روی جوانان است، تصریح کرد: این بیانیه با نگاه عالمانه و در پرتو یک نگاه منظومه ای روشن، ضمن تاکید بر اصول شاخص انقلاب و نظام اسلامی، به برخی از اولویت های پیش روی جوانان در مسیر زندگی اشاره های موکدی دارد.

وی، توسعه شعارهای انقلاب با محوریت اخلاق، عزت، عقلانیت و برادری را از جمله این اولویت های مورد اشاره عنوان و اظهار کرد: این شعارها همسوی با شعارهای بنیادین انقلاب یعنی استقلال، آزادی، عدالت و معنویت، کامل کننده اهداف نظام اسلامی می باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه خاطر نشان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب، بر خلاف انتظار دشمنان، نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران توامان و همراه با نگاه انقلابی گری در همه ابعاد صحنه های اجتماع، گام های والایی را در راه اعتلای آرمان های بلند اسلامی برداشته است.

وی، با اشاره به اعتقاد قلبی نسبت به تحقق اصل «ما می توانیم» در میدان عمل، آن را از مهمترین دستاوردهای انقلاب عنوان و ابراز کرد: در عمر ۴۰ ساله انقلاب، برخی از مولفه های آشکار «ما می توانیم» در میدان های نبرد نظامی و جهاد علمی متجلی شده است.  

حجت الاسلام صافدل، ضمن تاکید بر آنکه باور عمیق به انقلاب و انقلابی گری، به مثابه مشی و منش همیشگی یک مومن جوان متعهد در بطن انقلاب بوده است، به آیه «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنَا» اشاره و عنوان کرد: بر اساس این آیه شریفه، نقشه راه ملت اسلامی بر اساس جهاد خالصانه در راه خداوند بنا شده است که نتیجه آشکار آن هدایت در مسیر و طریق الهی و پیروزی مومنان بر دشمنان و مستکبران عالم است.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت نگاه امیدوارانه در نسل جوان، آن را از مهمترین نکات مورد اشاره در بیانات رهبر معظم انقلاب است دانست که بر این اساس، تنها راه مقابله با ترس و ناامیدی، پرهیز از امیدها و ترس های کاذب بوده که سبب ایجاد یک نگرش و باورمندی عمیق به جریان انقلابی خواهد شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha