سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر گفت: زیربنای توسعه و پیشرفت، مدیریت صحیح همراه با تدبیر و کار عقلانی است و با هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت ها،  فرصت ها را غنیمت بشماریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بندر دیر، امروز در آیین رونمایی از طرح اولیه دهکده گردشگری شهر دیر با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی را به عنوان یک فرد نبینیم، بلکه باید مکتب و راه او را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه در خدمت به همنوعان باید انگیزه الهی داشته باشیم، افزود: گاهی اوقات ممکن است برای مردم دلسوز باشیم، اما کارهایمان عقلانی و یا بر اساس تدبیر نباشد؛ زیربنای توسعه و پیشرفت، مدیریت صحیح همراه با تدبیر و کار عقلانی است و با هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت ها،  فرصت ها را غنیمت بشماریم.

امام جمعه بندر دیر با تأکید بر استفاده از خرد جمعی در اجرای طرح ها، یادآور شد: برگزاری چنین نشست ها و گفتمان هایی به کنار هم قرار گرفتن اندیشه ها کمک می کند.

وی با تأکید بر لزوم داشتن روحیه جهادی و همت بلند در اجرای طرح ها، گفت: امیدواریم این دهکده گردشگری که روی آن کار شده در عمل محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha