یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه تجدید بیعت بانوان انقلابیِ شهرستان کارون با مقام معظم رهبری

حوزه/ بانوان طلبه و انقلابی شهرستان کارون، با قرائت بیانیه‌ای بر لزوم تبعیت محض از ولایت‌فقیه و استمرار راه شهدا به‌ویژه سرداران سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، بانوان طلبه و انقلابی شهرستان کارون، در انتهای همایش گرامیداشت یاد علامه مصباح یزدی و شهدای جبهه مقاومت، با قرائت بیانیه‌ای بر لزوم تبعیت محض از ولایت‌فقیه و استمرار راه شهدا به‌ویژه سرداران سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تأکید کردند.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جامعه زنان انقلابی و طلاب حوزه علمیه خواهر شهرستان کارون، ضمن صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، هوشمندانه و با بصیرت کامل تا رسیدن به قله‌های عزت و افتخار در تمامی عرصه‌ها حضور فعال داشته و از هیچ کوششی برای بی‌ثمر کردن این توطئه‌ها دریغ نخواهد کرد.

بانوان انقلابی دیار کارون خروشان، ضمن محکوم کردن رفتار ظالمانه دشمن تنها راه خنثی کردن توطئه‌های دشمن را «توکل بر خدا»، «اصرار بر اجرایی شدن رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب» و «استفاده از ظرفیت‌های داخلی متکی بر توانمندی نخبگان کشور» می‌داند و برآن تأکید می‌نماید.

بانوان انقلابی شهرستان کارون ضمن ادای احترام به تمام شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و خانواده‌های عزتمند آن‌ها حمایت همه‌جانبه خود را از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم تا ریشه‌کنی کامل آن اعلام می‌دارد.

جامعه بانوان انقلابی شهرستان کارون با حمایت همه‌جانبه خود از انقلاب اسلامی و تربیت فرزندان انقلابی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبیده و إن‌شاءالله بار دیگر آمریکای خبیث، صهیونیست جنایتکار و مرتجعان خود فروخته منطقه را در تارهای فریب خود گرفتار می‌کنند؛ به امید برافراشته شدن پرچم عدالت‌گستر حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سراسر عالم...

لازم به ذکر است، پس از قرائت این بیانیه توسط مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون، بانوان حاضر در مراسم، با شعارهای «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است»، «الله‌اکبر الله‌اکبر الله‌اکبر» و «لبیک یا زهرا» حمایت خود را از ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدا اعلام کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha