جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / برگزاری آزمون اجتهاد خبرگان رهبری در قم

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس شرکت ۳ هزار نفری طلاب در آزمون نوبت اول مدارس علمیه و مرکز تخصصی امام حسین(ع) خبر داد.

حجت الاسلام مهدی دهقان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول مدارس علمیه سطح استان فارس، اظهار کرد: آزمون نوبت اول از روز یکشنبه ۱۴ دی ماه به صورت مجازی در سطح استان آغاز شده است.

وی در ادامه با تصریح اینکه آزمون های نوبت اول طلاب مدارس علمیه در سراسر استان به صورت مجازی آغاز شده است، اضافه کرد: اکنون آزمون تمام مقاطع و همه سطوح در حال برگزاری است و تا ۲۵ دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: پس از اتمام آزمون مجازی نوبت اول مدارس علمیه، آزمون های مرکز تخصصی امام حسین(ع) نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: آزمون ها در دو بخش تستی و تشریحی برگزار می شود که طلاب می توانند نتیجه آزمون تستی خود را بلافاصله پس از آزمون مشاهده کنند اما نتیجه سوالات تشریحی تا یک هفته پس از آزمون اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام دهقان بیان کرد: آزمون های مرکز تخصصی امام حسین(ع) نیز از ۲۵ دی ماه آغاز و تا ۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و نتایج آن نیز با توجه به اینکه آزمون ها به صورت تستی است در همان روز اعلام خواهد شد.

وی در پایان مطرح کرد: حدود ۲۵۰ درس آزمون در سطح استان برگزار می شود که شرکت کنندگان در مدارس علمیه و مرکز تخصصی امام حسین(ع) حدود ۳۰۰۰ نفر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha