سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مجیدی

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امامزادگان در کشور ما منشا خیر و برکات فراوانی از جنبه های معنوی دینی، اخلاقی، هستند و موجبات تقویت و ترویج دین را فراهم کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، ظهر امروز به همراه معاون امور مجلس و استانهای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دیدار با استاندار قزوین گفت:  تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام، دستگیری از نیازمندان و کمک به توسعه و پیشرفت را می توان از جمله کارکردهای بقاع متبرکه ذکر کرد که آبادانی، توسعه گردشگری مذهبی و همدلی و اتحاد مسلمانان سراسر جهان را فراهم می کند.

حجت الاسلام مجیدی خاطرنشان کرد: حضرات معصومین علیهم‌السلام مظهر صفات الهی هستند و زائرانی که در مقام ارادت به معصومین(ع) در بقاع متبرکه  حضورپیدا می کنند مورد رأفت و کرم آنها قرارمی‌گیرند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد:  بقاع متبرکه و همچنین امامزادگان بواسطه نسبتی که با ائمه اطهار و اولیاءالله دارند همواره مورد توجه و تکریم مردم بوده‌اند و این اماکن مورد احترام و همچنین در طول سال با حضور تعداد زیادی اقشار مختلف همراه بوده است.

وی ادامه داد:  باید با بهره گیری از فرصت این اماکن متبرکه در راستای سرعت بخشیدن به غنای فرهنگی جامعه و همچنین گسترش سبک زندگی اسلامی تلاش کنیم که این اماکن متبرکه بهترین محل برای اجرای برنامه های فرهنگی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امامزادگان در کشور ما منشا خیر و برکات فراوانی از جنبه های معنوی دینی، اخلاقی، هستند و موجبات تقویت و ترویج دین را فراهم کرده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha