جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب و دانشجویان از امروز در مخالفت با FATF تحصن می‌کنند

حوزه / fatf سازوکار گروگانگیری اقتصاد ایران است؛ خیلی از کشورها زیر بار این معاهده نمی‌روند و زیر نظر سازمان ملل نیست. چرا برخی تحریف می‌کنند به دروغ می گویند علت اینکه نمی توانیم واکسن کرونا وارد کنیم به خاطر اجرا نشدن fatf است؟

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد،حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی گچساران به سالگرد قیام خونین 19 دی قم اشاره کرد و گفت: در سال 56 در روزنامه اطلاعات مقاله ای توهین آمیز علیه مرحعیت و حضرت امام (ره) به چاپ رسید که قیام خونین مردم قم را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه دولتمردان آمریکایی آنچنان از تاج و تخت شاه منحوس پهلوی حمایت می کردند که به خیال خامشان تا سالیان سال می توانند بر این مردم ظلم کنند، اما مردم به پا خاستند و از این انقلاب که یک حرکت دینی و استکبار ستیز در راستای استقلال ایران بود، دفاع کردند.

حجازی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری اینکه بخواهیم  برای حل مشکلات به امید کشوری بنشینیم، اشتباه بزرگی است. در رژیم طاغوت ایران حیات خلوت آمریکا بود و وضعیت اسفباری در کشور حاکم بود و از کمترین امکانات رفاهی هم محروم بودیم.

خطیب جمعه گچساران در ادامه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند هیچ مسئولی حق ندارد بر سر توان دفاعی کشور مذاکره کند.

وی در ادامه گفت: علامه مصباح یزدی شخصیت بزرگی بودند که دشمان اسلام و انقلاب از دست ایشان عصبانی بودند و ایشان تمام تئوریسن های دشمن را سرجای شان نشاند و شاگردان بسیاری تربیت کردند که در نقاط مختلف جهان به دشمنان پاسخ می دهند.

دوره سیاه حاکمیت جو بایدن در معاونت ریاست جمهوری

حجت الاسلام سیدنورالله افشار هم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام، با اشاره به این مطلب که چند روز دیگر به آغاز ریاست جمهوری جوبایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا مانده است، اظهار کرد: عده‌ای خام‌فکر و خوش‌خیال آمدن جو بایدن را پایان ترامپیسم و شروع دوره جدیدی از گشایش‌های اقتصادی و سیاسی می‌دانند، این در حالی است که‌ جو بایدن، نگاه‌ها و ایده‌های بس خطرناکی دارد که از هم‌اکنون برای مقابله با آن باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

امام جمعه چرام ادامه داد: زمانی که جو بایدن در جایگاه معاون باراک اوباما بود، فشار بر جمهوری اسلامی، تجزیه کشورهای محور مقاومت، جنگ های نیابتی و حمایت از صهیونیست ها از ایده های او بود.

وی افزود: جوبایدن، را باید طراح تروریسم تکفیری در یک دهه اخیر دانست. بایدن همان بایدن ده سال قبل است و تفاوتی نکرده و نباید فریفته شعارهای دروغین او شویم.

افشار با اشاره به موضوع کمبود روغن خوراکی در بازار، خاطرنشان کرد: قطعا همان کارخانجاتی که سال های گذشته روغن مصرفی مردم را تامین می کردند وجود دارند و تولید داخل را رونق می بخشند، سؤال این است که چرا باید با کمبود روغن در بازار مردم تحت فشار قرار گیرند چه عواملی به دنبال ناراضی کردن هستند.

fatf سازوکار گروگانگیری اقتصاد ایران است

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر نیز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه استکبار باید بداند زیاده‌خواهی و تهدید و زبان زور برای او هزینه خواهد داشت، تصریح کرد: آمریکا بداند دوران بازی با برجام بازی گذشت.

 خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه fatf سازوکار گروگانگیری اقتصاد ایران است، گفت: خیلی از کشورها زیر بار این معاهده نمی‌روند و زیر نظر سازمان ملل نیست. چرا برخی تحریف می‌کنند به دروغ می گویند علت اینکه نمی توانیم واکسن کرونا وارد کنیم به خاطر اجرا نشدن fatf است؟

وحدانی‌فر با بیان اینکه پیوستن به این گروه در واقع گشایش راه نفوذ نرم در نظام مدیریتی و سیاسی ایران است، افزود: چطور خیلی از کشورها اجرا نمی‌کنند، اما پا بر حلقوم ملت ایران گذاشته اند که باید اجرا شود؟

وی همچنین ساخت سد آبریز را از مهمترین مطالبات شهرستان کهگیلویه و راهکار توسعه منطقه دانست و گفت: مسئولان تاکنون پیگیری‌های خوبی انجام داده‌اند، اما می‌طلبد با جدیت بیشتر دنبال شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha