جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم ارتحال مصباح یزدی

حوزه/ مراسم ارتحال آیت الله مصباح یزدی و چهلمین روز ترور شهید فخری زاده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم ارتحال آیت الله مصباح یزدی و چهلمین روز ترور شهید فخری زاده امروز با حضور اقشار مردم و برخی مسئولین استانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام حسین فقیه سخنران این مراسم گفت: از ویژگی های شهید  فخری زاده و آیت الله مصباح یزدی اینکه هر دو  در حوزه علم، مجاهد فی سبیل الله بودند. هر دو در تولید علم و تربیت شاگردان خادم بودند و یکی ترور فیزیکی و دیگری ترور شخصیتی شد.

وی ادامه داد: یکی از راه های تشخیص خادمین به اسلام ملت و نظام جمهوری اسلامی این است که نگاه کنیم دشمن چه چیزی یا ارزش ها و یا چه شخصی را مورد تهاجهم قرار می دهد. گاهی دشمن با ابزار رسانه ای مفاهیم ارزشی را ضد ارزش و خادمین اسلام را ظالم معرفی می کند و لذا یکی از ابعاد شخصیت علامه مصباح مظلومیت ایشان است که علیه ایشان سم پاشی می کردند.

حجت الاسلام فقیه با اشاره به اینکه آیت الله مصباح شخصیت کم نظیری در ولایتمداری بود، اظهار کرد: ایشان در عرصه علمی فیلسوف و مفسر قرآن بود و برای علوم انسانی تلاش ها و زحمات فراوانی کشیدند و بیش از ۱۵۰ جلد کتاب در زمینه های مختلف اسلامی تألیف کردند.

برگزرای مراسم ارتحال علامه مصباح یزدی در سراسر استان بوشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: فقیه مجاهد آیت الله مصباح یزدی عالم بصیر و صریح در دفاع از حریم ولایت بود.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: مراسم ترحیم همراه با قرائت قرآن، مداحی و روضه برای این عالم بزرگوار و همچنین چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده با رعایت دستورالمعل های بهداشتی در سراسر استان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    0 0
    آیه‌الله مصباح را کشته اند. رفیق شما آقای صدیقی میگوید که غسال مشاهده کرده که آقای مصباح در غسالخانه چشم باز کرده و بسته اند، خب، این غسال را دستگیر کنید. ایشان زنده بوده که چشم باز کرده.