پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اگر امروز این نظام و مردم عزتمند هستند و ایران در دنیا اعتبار و جایگاه مهم و ارزشمندی دارد، به واسطه هدایت های امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از ولایت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در نشستی با کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: رهبری معظم انقلاب بارها به مسئله رفع مشکلات مردم و توجه به تولید تاکید داشته و دارند.

وی، رهبر معظم انقلاب را ستون خیمه انقلاب دانست و بیان کرد: بیانات رهبری همچون همیشه دل مردم ایران را شاد و اراده و ایستادگی آنان را  در برابر دشمنان محکم‌تر کرده است.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: بی شک پیروزی های مداوم مردم ایران و ناکامی های دشمن بیش از هر چیز مدیون رهبری های امام و بعد از آن ناخدای فرزانه کشتی انقلاب، مقام معظم رهبری و حمایت قاطعانه مردم بوده است.

وی عنوان کرد: اگر امروز این نظام و مردم عزتمند هستند و ایران در دنیا اعتبار و جایگاه مهم و ارزشمندی دارد، به واسطه هدایت ها و هوشیاری های امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از ولایت بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مسئولین و ملت ایران رهنمودهای مقام معظم رهبری را چراغ راه خود بدانند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha