دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه / امام جمعه مراغه گفت:  نباید مسایل فرهنگی تنها در جلسات و آن هم به صورت تشریفاتی مطرح شود و باید با استفاده از کارشناسان در کنار مسئولان موارد و مشکلات را ریشه یابی و پس از آن ریشه کن کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن محمدتقی پورمحمدی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی مراغه گفت:  نباید مسایل فرهنگی تنها در جلسات و آن هم به صورت تشریفاتی مطرح شود و باید با استفاده از کارشناسان در کنار مسوولان موارد و مشکلات را ریشه یابی و پس از آن ریشه کن کنیم. 

 عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از وضعیت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، ادامه داد: وضعیت ظاهری بسیاری از روستاها از محلات حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار مناسب تر است و این موضوع نشان دهنده ضعف و عدم نظارت کافی از سوی برخی دستگاه های متولی است. 

حجت الاسلام و المسلیمن پورمحمدی اظهار کرد: توسعه متوازن خدمات شهری و توجه مساوی به مناطق کمتر توسعه یافته می تواند در حل بسیاری از مشکلات و مسایل فرهنگی تاثیرگذار باشد. 

وی ادامه داد: ضعف در نظارت و ناهماهنگی بین برخی از دستگاه های خدمات رسان در اجرای پروژه ها موجب وضعیت این چنینی شده است که باید با برنامه ریزی دقیق و علمی این مشکلات را ریشه یابی و رفع کرد. 

امام جمعه مراغه تاکید کرد: در همین راستا باید در خصوص مسایل فرهنگی مناطق کم برخوردار ریشه یابی و کار کارشناسی انجام شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha