یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهادت حضرت زهرا (س)

حوزه/ شادفر گفت: امروز دشمن با استفاد از فضای مجازی دنبال ریشه کنی حیا و عفت جامعه است و متاسفانه خیلی ها به دلیل تفاخر و چشم و هم چشمی بسیاری از مباحث خصوصی خود را در فضای مجازی بدون نظر به عواقب سوء آن منتشر می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، الهام شادفر، امروز در مراسم ایام فاطمیه که در مدرسه علمیه فاطمیه نقده برگزار شد، با بیان این که جامعه امروز به دلیل فاصله گرفتن از مکتب نورانی اهل بیت(ع) دچار گناهان متعدد می شود، اظهار داشت: جامعه امروز به دلیل ابتلا به انواع گناهان از سیر طبیعی خود خارج شده است و این هم به دلیل فاصله گرفتن از مکتب نورانی اهل بیت است.

وی اضافه کرد: حضرت امام زمان (عج) مادرشان را الگوی خود در زندگی و حکومت داری معرفی می کنند و این مسئله برای ما هم باید مد نظر قرار گیرد که حضرت زهرا (س) را الگو و سرمش خود قرار دهیم.

کارشناس فرهنگی، تصریح کرد: زندگی حضرت زهرا(س) همراه با ساده زیستی و توکل به خدا بود و در مان دردهای امروز ما هم در توک به خدا و ساده زیستی است و متاسفانه در برگزاری مجالس و مراسمات خود دچار چشم و هم چشمی و تفاخر شده ایم که این امر هزینه های گزافی را به خانواده ها تحمیل می کند و این امر نتیجه دوری از اهل بیت است و که هر روز بر مشکلات وآلام بشر می افزاید.

وی به انتشار مسائل خصوصی در فضای مجازی را یکی از عوامل زدودن حیا و عفت در جامعه عنوان کرد و گفت: امروز دشمن با استفاد از فضای مجازی دنبال ریشه کنی حیا و عفت جامعه ایران است و متاسفانه خیلی ها به دلیل تفاخر و چشم و هم چشمی بسیاری از مباحث خصوصی خودشان را در فضای مجازی بدون نظر به عواقب سوء آن منتشر می کنند که موجب از بین رفتن قبح گناه می شود و این مسائل برخلاف دستورات و سفارشات ائمه معصومین (ع) است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha